Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av shalita
imorgon åker vi till uppsala o ja funderar på vilka tygaffärer som är mest värd att besöka. (ja e ju ingen jätte-syare, men har några små projekt i tankarna o i min stad finns nästan ingenting). ikea har jag även tänkt gå till.

Obs! avancerade vägbeskrivningar behövs inte! ja e ju född o uppvuxen i uppsala, bara har inte bott där senaste 6 åren.
Användarens profilbild
Av Camilla74
Olssons tyger (på Vaksalagatan, i centrum), sen ska det finnas en tygaffär i Årsta också.
Tygomania har tyvärr slagit igen, annars var det en bra tygaffär.
Användarens profilbild
Av Stark
Camilla74 skrev:Olssons tyger (på Vaksalagatan, i centrum), sen ska det finnas en tygaffär i Årsta också.
Så tygomania ligger inte kvar på Kungsgatan längre? Synd.

Du har även någonting tygcentrum på Kungsängsgatan mitt emot Dragons kinarestaurang. Och tygaffären bakom Åhlens (jag vill alltid kalla den Barbros tyger, men så heter den inte...) på Dragarbrunn.
Användarens profilbild
Av Camilla74
Cilia skrev:
Camilla74 skrev:Olssons tyger (på Vaksalagatan, i centrum), sen ska det finnas en tygaffär i Årsta också.
Så tygomania ligger inte kvar på Kungsgatan längre? Synd.

Du har även någonting tygcentrum på Kungsängsgatan mitt emot Dragons kinarestaurang. Och tygaffären bakom Åhlens (jag vill alltid kalla den Barbros tyger, men så heter den inte...) på Dragarbrunn.
Japp, skitsynd.

Barbros tyger= Barbra eller något liknande? :hellu:

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?