Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Nettan
Vet inte om det är rätt forum jag lägger detta men hoppaz det. Annarz får en moderator flytta det.

Önzkar köpa lingarn/cottolin/lintow och liknande i olika färger. Har faztnat för detta med att zticka dizktrazor.
Vet att några här på forumet fyndat lingarn på loppiz och hoppaz på att de kanzke har lite mer garn än de behöver.
Användarens profilbild
Av tweed
fanns en del på tradera när jag var inne och kollade av garnutbudet.
Av Nettan
Mizzade mazzor av linauktioner för någr dagar zedan och de zom ligger ute nu är zå ztora nyztan. Behöver ju bara litegrann garn, typ från 20 gram och uppåt.

Men TACK för tipzet, får jag inte napp här får tradera hårdbevakaz en tid framöver.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag ska se, jag har precis köpt en del som jag tror är lingarn från tradera - men jag vet inte riktigt hur mycket. Men kanske är det så att jag kan sälja lite vidare. Men jag har inte fått hem garnet ännu, och om du inte hört något från mig om så där en vecka har jag nog glömt bort den här tråden :oops: så så får du gärna sparka på mig via PM eller så...
Av Nettan
Kaffemoster skrev:Jag ska se, jag har precis köpt en del som jag tror är lingarn från tradera - men jag vet inte riktigt hur mycket. Men kanske är det så att jag kan sälja lite vidare. Men jag har inte fått hem garnet ännu, och om du inte hört något från mig om så där en vecka har jag nog glömt bort den här tråden :oops: så så får du gärna sparka på mig via PM eller så...
:tumsup:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag köpte på mig några dockor med lingarn i samma syfte, att sticka disktrasor. Har gjort en nu och tänkte försöka mig på en till. Letade i mina gömmor och hittade 2 st 2liters påsar med lingarn.

Är det någon speciell färg du är ute efter så kanske jag kan avvara lite grann. Såg att det fanns grön, rött, lila, blå, brunt, svart, lite gult och 2 sorters rosa. Kan fota om du vill se de på bild.

Lila och blått vill jag helst inte bli av med förrän jag virkat mig själv en disktrasa i det lila jag ropade hem på tradera. Kan behöva skarva lite till för att det ska räcka.
Av Nettan
zmurfan: Har PM:at dig.

Förrezten, ditt nick pazzar mitt tangentbord perfekt :wink: :lol:
Senast redigerad av Nettan den mån maj 12, 2008 17:39, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av aspen
tisolin (eller liknande) har de på mitt sekond hand

säkert lin o cottolin oxå men de är omärkta de andra lådorna
Av Nettan
annelie skrev:tisolin (eller liknande) har de på mitt sekond hand

säkert lin o cottolin oxå men de är omärkta de andra lådorna
Hej
Vart ligger denna zecond handen?

Kan du kanzke tänka dig att vara ombud och handla för mig? (beror förztåz vad de har och vad det koztar.)
Användarens profilbild
Av aspen
det ligger i skene

erikshjälpen

ombud kan jag vara :-)

det jag köpte var 6-8 kr per rulle. tisolinet ca 30 kr/rulle. mer för tjockare rullar.

jag kan inget om dessa garner så jag ser inte skillnad på lin/cottolin osv, bara så du vet

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?