Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zingo
zero.sara skrev:
Skogskajsa skrev:Köper alla nytt material? Jag tänkte ansvända sånt jag har och kanske även ett loppis-inköp. :hide:
Lite komplementerande material som saknades annars har jag tänkt använda av vad som finns hemma (hos mamma :wink: )
:hide: Eller hemma hos svärmor! som jag!
Användarens profilbild
Av Beckah82
Kan berätta för min givare att här där jag bor är det sommar på riktigt nu ;-) så att man svettas i shorts och linne alltså :-)

Hade jag haft pool hade Alvin lätt kunnat få bada på tomten nu.

För att beskriva läget alltså :-)
Användarens profilbild
Av Beckah82
Skogskajsa skrev:Köper alla nytt material? Jag tänkte ansvända sånt jag har och kanske även ett loppis-inköp. :hide:
Jag skulle absolut inte köpa om det inte behövdes.
Användarens profilbild
Av doddit
aneeha skrev:
doddit skrev:
Bubbi skrev:
Beckah82 skrev:Liten glutt?

Bild
Ser riktigt fint ut, det lilla man ser :D

:iagree:

Jag väntar på tygleverans... 12-14 dagar ska det tydligen ta :roll: Så mitt plagg blir inte klart förrän i slutet på månaden.
Mönstret är utklippt nu iaf :D
Ja det står så på SoS sida men jag fick mitt på 4-5 dagar nu, så du kanske har tur!
*hoppas*
Användarens profilbild
Av Hello
Nope, jag använder av det jag har hemma. Just detta tyg är iofs nytt och oanvänt, men jag hade inte dragit mig för att använda mina loppisfynd eller traderafynd och inspirationen tagit den riktningen och jag skulle gärna motta ett plagg sytt av liknande fynd!
Användarens profilbild
Av puppan
Nix, jag tänkte använda sånt som jag har hemma och t om återanvända. :D
Användarens profilbild
Av aneeha
om min mottagare hade gillat retro så hade jag inte behövt köpa...
Av Ponyo
Jag har köpt lite nytt, och använt en del som jag redan har hemma. :D
Användarens profilbild
Av erisara
Jag valde ju att sy något som inte riktigt är av den typ jag brukar (eftersom barn i rätt storlek saknas så ville jag ha något med lite mer förlåtande passform) och hade då inget lämpligt tyg hemma. Hade jag haft så hade jag inte köpt nytt.

Tillägg: Jag hoppas att min bytespartner har tålamod. Det ska till en synlig dekorsöm och nu har min symaskin bestämt sig för att matningen ska börja strula. Ett stygn här och var blir helt annan längd på än de andra, jättefult blir det. *sprättar bort igen*
Användarens profilbild
Av zandrama
Verkligen inte. Det jag använder är ett källarfynd från svärmor. 8)
Jag ahr så mycket tyg att jag drunkar och får itne köpa nytt innan jag har lyckats rensa så det får plats... :roll:

*sysysysysysy*

Jag har bara lite kantning kvar, sen åker det på lådan, och jag hoppas verkligen att det passar. *lite nervös*
Användarens profilbild
Av Beckah82
Men ååååå :evil:

Paketet jag skickade igår tycks inte ha kommit fram till mottagaren idag :cry: jag som sååå gärna ville lägga upp bilderna måste nu vänta ända tills på måndag ju!

Hutlöst dyra och ofantligt dåliga POSTEN!
Användarens profilbild
Av Hello
Beckah82 skrev:Hutlöst dyra och ofantligt dåliga POSTEN!
Av Ponyo
Beckah82 skrev:Men ååååå :evil:

Paketet jag skickade igår tycks inte ha kommit fram till mottagaren idag :cry: jag som sååå gärna ville lägga upp bilderna måste nu vänta ända tills på måndag ju!

Fast...
Paket kom nog fram till postkontoret idag, men eftersom det säkert är ett skrymmande paket, så kommer avin på måndag...
Användarens profilbild
Av zandrama
Bubbi skrev:

Fast...
Paket kom nog fram till postkontoret idag, men eftersom det säkert är ett skrymmande paket, så kommer avin på måndag...
Användarens profilbild
Av Beckah82
Bubbi skrev:

Fast...
Nope. Oskrymmande, platt och skickat som brev och inlämnat på posten (företagscenter eller vad sjutton det heter nu för tiden) i god tid igår så det skulle varit framme idag, finns ingen möjlighet till annat.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 34

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?