Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av binaem
Oj - wow - ser superproffsigt ut!
Användarens profilbild
Av Poppido
Bina skrev:WOW :shock: det var raketfart att gå från nybörjare till det där :vågen:
:iagree:
Användarens profilbild
Av Edith
Innana skrev:Edith,

mönstret till den understa sjalen vill jag ha!! Var har du hittat det? Vilket garn? Ett perfekt sommar-balkong-projekt...

Här är mönstret till sjalen. Det är från Drops och all information du behöver om garn osv finns i länken. :D
http://www.garnstudio.com/lang/se/visop ... 21&lang=se
Användarens profilbild
Av Edith
McMorrigan skrev:Vill du lära mig sticka bättre än vad man fick lära sig på syslöjden? :D
Kanske jag kan... skulle ju kunna försöka i alla fall! :D Men då måste vi ju ses. 8)
Användarens profilbild
Av Edith
Bina skrev:WOW :shock: det var raketfart att gå från nybörjare till det där :vågen:
:rodna: Jo, det har ju förstås varit ett antal enklare projekt först... men mössor, blöjbyxor och vantar är ju inte lika roligt att titta på. Fast det var faktiskt så att jag gick från tumvantar till axelstycke. Man lär sig väl, liksom... 8)
Användarens profilbild
Av Innana
Edith skrev:
Innana skrev:Edith,

mönstret till den understa sjalen vill jag ha!! Var har du hittat det? Vilket garn? Ett perfekt sommar-balkong-projekt...

Här är mönstret till sjalen. Det är från Drops och all information du behöver om garn osv finns i länken. :D
http://www.garnstudio.com/lang/se/visop ... 21&lang=se
:eld: :vågen:
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?