Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Nettan
zandrama skrev:
Nettan skrev:Bild
Detta är var jag har att erbjuda, något zom kan vara intrezzant.
zöker mudd och mjukiztyger. Eller retro eller....... 8) :lol:
Det limegröna ovanför de rosa dödskallarna, vad är det för tyg?

Jag ska nog försöka fota det som jag kan tänka mig att byta bort. :lol:
Väntar på bild :lol: 8)
Av Marine78
Skulle behöva byta till mig lite trevliga mindre bitar av vanliga bomullstyger som man an sy solhattar utav. Vet inte vad det kan tänkas gå åt till det, men kanske 50 x 50 cm för o vara på den säkra sidan. Har nämligen inga vanliga stumma tyger nästan, men massor trikåtyger, fleece, velour att byta med. PM:a mig gärna vad ni har och säg va som önskas i utbyte så PM:ar jag bilder på det i så fall. Det är för mycket och för rörigt för mitt lilla huvud, så jag fixar inte att gå igenom hela denna långa tråden nu.
Användarens profilbild
Av Annika80
melon skrev:Annika: Du har inte mer kvar av molntyget från solhatt-tråden? 8)
Jo men jag vet inte om jag vill skiljas från det längre :roll:
Användarens profilbild
Av Annika80
Marine78 skrev:Skulle behöva byta till mig lite trevliga mindre bitar av vanliga bomullstyger som man an sy solhattar utav. Vet inte vad det kan tänkas gå åt till det, men kanske 50 x 50 cm för o vara på den säkra sidan. Har nämligen inga vanliga stumma tyger nästan, men massor trikåtyger, fleece, velour att byta med. PM:a mig gärna vad ni har och säg va som önskas i utbyte så PM:ar jag bilder på det i så fall. Det är för mycket och för rörigt för mitt lilla huvud, så jag fixar inte att gå igenom hela denna långa tråden nu.
Tygåtgång till en beppehatt jag sydde var 40cm på 140cm bredd, eller ca 70*80cm
Användarens profilbild
Av äpplebus
äpplebus skrev:
Nettan skrev:
äpplebus skrev: Bild 3: Disneypåslakan och hönsen är ett kuddfodral
Bild

Är intresserad av retrotyger, mönstrad (stretch)frotte och babycord. (Även annat kan vara av intresse)
Är intrezzerad av dizneypåzlakanet. Har jag något du är intrezzerad av?
Har du elefanter eller hjärtan kvar?
??
Användarens profilbild
Av melon
Annika80 och sofiutane: Vad säger ni? Byte med någon av er?
Användarens profilbild
Av sofiutane
melon skrev:Annika80 och sofiutane: Vad säger ni? Byte med någon av er?
Absolut! Ska bara ta mig i kragen och fixa lite bilder. Man hittar ju aldrig några batterier till kameran. :lol:
Användarens profilbild
Av sofiutane
Har varit på loppis och hittat så fina påslakan. Men eftersom det är så mycket tyg på påslakan så behöver jag inte alls hela eller ens halva. Så jag tänkte att någon här kanske vill byta till sig en bit.

Har två påslakan. Jättefina i färgen som syns på bilden också. Ser nästan oanvänt ut.
Bild

Det här är lite lite blekare än på bilden. Har ett helt påslakan.
Bild

Det här är också blekare i verkligheten än på bilden. Har kvar ungefär 3/4 av ett påslakan. Resten har gått åt till ett visst majbyte :wink:
Bild

Sen har jag också hittat ett jättefint tjockare tyg som jag har mängder utav. Jag kan liksom inte förklara hur det känns å jag har inte riktigt koll på vad man ska kalla det. Sen är det en jättefin ljusgrön botten och inte gråbeige som på bilden.
Bild
Användarens profilbild
Av Sanfora
Sofieutane: Om du av en händelse skulle vara intresserad av något av mitt på sid 7 så är jag intresserad av duvtyget! Jag har mintgrön krossad velour också och en blekgul dito också...
Användarens profilbild
Av puppan
sofiutane skrev: Det här är lite lite blekare än på bilden. Har ett helt påslakan.
Bild
Åh det här skulle jag gärna vilja ha! :love:
Är det något särskilt som du är intresserad av så kan jag kolla mina gömmor och fota! :D
Användarens profilbild
Av sofiutane
Sanfora skrev:Sofieutane: Om du av en händelse skulle vara intresserad av något av mitt på sid 7 så är jag intresserad av duvtyget! Jag har mintgrön krossad velour också och en blekgul dito också...
Jag undrar om du har kvar traderatrikån, det lät intressant. Jag kan inte se bilden nämligen. Jag är mest ute efter trikå, enfärgad mudd eller velour. Är inte så förtjust i krossad velour dock.
Användarens profilbild
Av sofiutane
puppan skrev:
sofiutane skrev: Det här är lite lite blekare än på bilden. Har ett helt påslakan.
Bild
Åh det här skulle jag gärna vilja ha! :love:
Är det något särskilt som du är intresserad av så kan jag kolla mina gömmor och fota! :D
Som jag skrev till sanfora i tidigare inlägg:
Jag är mest ute efter trikå, enfärgad mudd eller velour.
Användarens profilbild
Av äpplebus
äpplebus skrev:Har rensat lite i mitt tygförråd oxå :D .

Bild 1: bomullstyger
Bild
Bild 2: Bomullstyger båda från Ikea (Grönt sytt som panel)
Bild
Bild 3: Disneypåslakan och hönsen är ett kuddfodral
Bild
Bild 4: limegrön indisk bomull, blårandigt Strömmatyg o orangeröd trikå
Bild
Bild 5: Bomullstyger (Vitlökstygerna är kappa på metervara)
Bild
Bild 6: Båda äldre tyger (Sydda som gardinlängd resp. draperi i fint skick)
Bild
Bild 7: Bomullstyger. (Prickigt finns ej kvar. Det nedre är ett äldre 70-talstyg med fläckar på några ställen)
Bild

Är intresserad av retrotyger, mönstrad (stretch)frotte och babycord. (Även annat kan vara av intresse)
Ingen som är intresserad av något av dessa??
(Nettan har förstatjing på disneytyget)
Användarens profilbild
Av Sanfora
sofiutane skrev:
Sanfora skrev:Sofieutane: Om du av en händelse skulle vara intresserad av något av mitt på sid 7 så är jag intresserad av duvtyget! Jag har mintgrön krossad velour också och en blekgul dito också...
Jag undrar om du har kvar traderatrikån, det lät intressant. Jag kan inte se bilden nämligen. Jag är mest ute efter trikå, enfärgad mudd eller velour. Är inte så förtjust i krossad velour dock.
Traderatrikån bortbytt. Jag har röd mudd (Stoff och Stil).
Användarens profilbild
Av sofiutane
Sanfora skrev:
sofiutane skrev:
Traderatrikån bortbytt. Jag har röd mudd (Stoff och Stil).
Näe, tyvärr. Röd mudd har jag nog så jag klarar mig.
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 23
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?