Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mia
Ja den är väldigt skön!!
(Ja bild kommer.. :P :wink: )
Avlastar mycket bättre än Rebozon och är mycket tåligare i tyget!
Helt klart en ny tunn-sjal-favorit!
Användarens profilbild
Av April
JA... BILD! :-D

Kram
Användarens profilbild
Av diddeldi
ja, jag fick prova en idag och den var verkligen jättetunn och sval! avlastar inte lika bra som en diagonalvävd, men den kändes betydligt bättre än antiguan tyckte jag. snygg och lättknuten också :D
Användarens profilbild
Av Ester
BILD!!! måste ju se om det är en chokladbrun gauze jag ska ha till i sommar :D
Användarens profilbild
Av Helena
Men jag förstår inte riktigt, hur kan den inte skära in, ifall den är så tunn???
Vad kostar den?
Användarens profilbild
Av diddeldi
Helena skrev:Men jag förstår inte riktigt, hur kan den inte skära in, ifall den är så tunn???
Vad kostar den?
alltså, den är inte lika skön som en diagonalvävd. men jag tyckte inte att den skar in :roll: . och då hade jag ändå en inte jättesamarbetsvillig bebis. jag tror det kanske är för att den skrynklar sig som det inte blir vassa kanter? jag hade inte valt att bara ha den, men som komplement till de andra på sommaren är den nog schysst. kanske måste köpa en :wink:

tror den kostar 575 kr.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Det glädjer mig att höra att ni gillar gauzesjalen! :D

Gauzesjalen kommer definitivt bli min favorit till sommaren. Använder min azure-blå mycket redan nu :)

Priset?! Ordinarie pris 575 kr hos BabyHip och vi som är återförsäljare. Håll utkik efter introduktionerbjudande under februari! :wink:
Användarens profilbild
Av Tiz
Lottie skrev:Det glädjer mig att höra att ni gillar gauzesjalen! :D

Gauzesjalen kommer definitivt bli min favorit till sommaren. Använder min azure-blå mycket redan nu :)

Priset?! Ordinarie pris 575 kr hos BabyHip och vi som är återförsäljare. Håll utkik efter introduktionerbjudande under februari! :wink:
Vilka färger kommer att finnas? Vill se, vill se!!
Användarens profilbild
Av diddeldi
Tiz skrev:
Vilka färger kommer att finnas? Vill se, vill se!!
jag gick in och spanade på babyhip :wink:

BildBildBildBildBildBildBildBild
Användarens profilbild
Av Mia
Den där vinröd-lila är väldigt snygg också!!
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag tyckte att den var väldigt snygg, mycket snyggare än på bild! Den röda färgen ser väääldigt fin ut :roll:
Användarens profilbild
Av Helena
Funkar den för tunga barn också, typ 13 kilo? Fast jag kommer ändå inte köpa en 5 meters sjal till ett så stort barn som Miles. Tyckte att min Ella Roo kändes väldigt lång när han blev äldre.
Användarens profilbild
Av naimiez
Kan man se den i Göteborg med omnejd (Trollhättan, Alingsås etc)?
Användarens profilbild
Av Mia
Helena skrev:Funkar den för tunga barn också, typ 13 kilo? Fast jag kommer ändå inte köpa en 5 meters sjal till ett så stort barn som Miles. Tyckte att min Ella Roo kändes väldigt lång när han blev äldre.
Jag tycker absolut att den funkar för den vikten! Men visst, då knyter man ju inte omslut på magen kanske och skulle ju bättre ha en kortare.
Användarens profilbild
Av Mia
Helena skrev:Funkar den för tunga barn också, typ 13 kilo? Fast jag kommer ändå inte köpa en 5 meters sjal till ett så stort barn som Miles. Tyckte att min Ella Roo kändes väldigt lång när han blev äldre.
Jag tycker absolut att den funkar för den vikten! Men visst, då knyter man ju inte omslut på magen kanske och skulle ju bättre ha en kortare. (om man inte är så lång som jag då.. då blir det faktiskt en rätt lagom snygg svans!)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?