Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag vill ha en brun solhatt till min dotter, men har inte hittat någon bra i affärerna. Funderar på att sy en egen solhatt och jag har ett snyggt brunt tyg hemma som skulle passa bra. Jag har försökt söka på google men inte hittat något bra mönster. Någon som har ett bra mönster på solhattar till bebis/barn?
:help:

Uppdaterad:
Så här blev resultatet:
Bild
Bild
Jag gjorde brettet bredare runt om och sydde på band att knyta med.
Sommarfin, eller hur?
Senast redigerad av Safireee den ons maj 07, 2008 22:23, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Helene-Gia
Åh vad fin hatt! Synd bara att min skrivare saknar toner... :cry:
Men sparade ner filen iaf för evt senare bruk.
Ska gå till biblioteket i morgon och kolla mönsterböcker, mönsterpapper och pennor finns ju alltid hemma :wink:
Användarens profilbild
Av glis
Fin, men vilket foder!!! verkligen jättefint ihop.
Användarens profilbild
Av Camilla74
Åh, så fin! :D
Användarens profilbild
Av Kaja
Kanonfin!! Hur var mönstret i storlekarna?? Jag har en dotter med hattmåt 48,5 ungefär och funderar på att ge mig på den minsta storleken...

//Kaja
Användarens profilbild
Av binaem
Jättefin!
Användarens profilbild
Av Safireee
Tack alla! :rodna:
Kaja skrev:Kanonfin!! Hur var mönstret i storlekarna?? Jag har en dotter med hattmåt 48,5 ungefär och funderar på att ge mig på den minsta storleken...

//Kaja
Jag vet inte riktigt, är inte så bra på det där med hattmått och så har jag inte så jättemycket att jämföra med. Det jag tittade på var en hjälmmössa i storlek 40/44 som är lite för liten nu. Så jag sydde en i minsta storleken 50 och den sitter bra. Lite att växa i, men absolut inte för stor. Så prova det! Blir säkert bra! :-)
Av maya
Jättegullig! Har skrivit ut mönstret precis så jag kan sy en om jag får tid.
Användarens profilbild
Av Kusmi
Den blev jättefin!

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?