Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sofiutane
erisara skrev:
sofiutane skrev:Nu har jag sytt en del av mitt byte och varit och provat på ett barn i samma storlek. Som gissat var det alldeles för stort. Det blir till att sprätta och sen göra om. :(
Tänk om man haft tillgång till ett lagom stort barn, nu blev jag avundsjuk.

Jag får gå på mönstrets storlekar och hoppas att det stämmer någorlunda. Nåja, är det för stort så kan barnet förhoppningsvis växa i det med tiden även om jag hoppas att det ska passa nu.
Fick tänka lite för att komma på någon med ett barn i rätt storlek. Syrrans kompis barn fick stå till tjänst :wink:
Användarens profilbild
Av Asia
tack vare Bubbi har jag nu ett mönster i rätt storlek!

Nu ska jag bara se om jag kommer ihåg hur man trär maskinen!
Av Ponyo
Asia skrev:tack vare Bubbi har jag nu ett mönster i rätt storlek!

Nu ska jag bara se om jag kommer ihåg hur man trär maskinen!
:D

Ska bli mycket spännande att se resultatet.
Tror att det kommer gå jättebra.
Användarens profilbild
Av doddit
Nu har jag bestämt vilket tyg jag ska använda också men det blev nåt fel när jag skulle betala så köpet gick inte igenom :roll: Så nu får jag göra om allt. Jag hade ju plockat på mig varor för över 1000:- på SoS :hide:
Användarens profilbild
Av Asia
SoS????
Användarens profilbild
Av Hello
Asia skrev:SoS????
Stoff och Stil http://www.stoffochstil.se
Användarens profilbild
Av Beckah82
Hello skrev:Nu vet jag vad jag ska göra!

... nån som är sugen på somriga kaniner?

Javisst :-)
Användarens profilbild
Av doddit
Sådär! Nu är tyget beställt :) (och jag har fått köpstopp av sambon tills jag sytt upp alla tyger jag beställde :cry: )
Användarens profilbild
Av Beckah82
Packat och klart :-D åker på lådan imorgon. GUD så gött att ha det gjort :-) *retas* 8) :lol:

Jag syr verkligen inte vackert och jag varken har eller kan följa mönster så jag fick hitta på helt egna recept.

Jag kompenserade det fula med att göra ett helt set istället. Hoppas mottagaren inte blir ledsen att den råkade få mig som givare bara *nervös att hon ska skratta*

:-) Det kommer på fredag :-)
Av Marine78
Oj, jisses, jag har inte ens hunnit klura ut VAD som skall fixas. Men det börjar ju bli varmt nu ;-)
Användarens profilbild
Av aspen
Beckah82 skrev:Packat och klart :-D åker på lådan imorgon. GUD så gött att ha det gjort :-) *retas* 8) :lol:

Jag syr verkligen inte vackert och jag varken har eller kan följa mönster så jag fick hitta på helt egna recept.

Jag kompenserade det fula med att göra ett helt set istället. Hoppas mottagaren inte blir ledsen att den råkade få mig som givare bara *nervös att hon ska skratta*

:-) Det kommer på fredag :-)
är du färdig redan :shock: wow :-)

Jag har idag först kommit på vad jag ska göra, ritade lite på en skiss och får se om det går att göra ett mönster av det :-)
Av Ponyo
Beckah82 skrev:Liten glutt?

Bild
Ser riktigt fint ut, det lilla man ser :D
Användarens profilbild
Av doddit
Bubbi skrev:

Bild
Ser riktigt fint ut, det lilla man ser :D

:iagree:

Jag väntar på tygleverans... 12-14 dagar ska det tydligen ta :roll: Så mitt plagg blir inte klart förrän i slutet på månaden.
Mönstret är utklippt nu iaf :D
Användarens profilbild
Av aspen

Bild
den vill olivia ha :-D ( ja hennes mamma då, hon sover ju ;-) )
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 34

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?