Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Molinia
Jag har börjat knyta ryggsäck och omslutet på ryggen och det går hyfsat. Problemet är att jag gillar inte att bara dra tyget över axlarna utan gör en halvknut ovanför bysten istället, som ju verkar vanligt, men det blir ett sådant tryck att jag får ont av knuten. Vad gör jag för fel? Kan tillägga att jag har en ny wellen, om det har någon betydelse...
Användarens profilbild
Av diddeldi
kan du inte bara korsa fram istället? jag tycker också att knut är obekvämt, jag föredrar att korsa.
Användarens profilbild
Av Scharlott
diddeldi skrev:kan du inte bara korsa fram istället? jag tycker också att knut är obekvämt, jag föredrar att korsa.
:iagree: Tycker också att korsa är mer bekvämt, så mitt råd är också att prova det 8)
Användarens profilbild
Av glis
Jag föredrarockså att korsa! Särskillt nu när man måste ta hänsyn till amningshandbollarna.
Av anna m
Eller gör ett tibetanskt avslut...
Av Tyche
Jag tycker oxå knut är obehagligt men när jag lyckas med den är den toppen :lol:
Jag försöker få så lite klump som möjligt, alltså så utdraget som möjligt istället för knut och då funkar det bra.
Användarens profilbild
Av Molinia
Jag har testat att korsa idag, men jag är tämligen storbystad och det ser ut som jag har två groteska basketbollar... Om jag breder ut banden blir det alldeles för varmt.

Har ni tips på var jag kan hitta bra framifrånbilder på ryggknyt? Jag hittar mest bakifrån- och sidobilder, naturligt nog.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Molinia skrev:Jag har testat att korsa idag, men jag är tämligen storbystad och det ser ut som jag har två groteska basketbollar... Om jag breder ut banden blir det alldeles för varmt.

Har ni tips på var jag kan hitta bra framifrånbilder på ryggknyt? Jag hittar mest bakifrån- och sidobilder, naturligt nog.
I denna tråden har jag lagt in en bild där man knyter omslutet ryggkryss och korsar fram
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=93006

Fler bilder finns här: http://www.calinbleu.com/baby_sling_instructions.html
Klicka på respektive rubrik för att se knytinstruktionerna :wink:
Användarens profilbild
Av diddeldi
Molinia skrev:Jag har testat att korsa idag, men jag är tämligen storbystad och det ser ut som jag har två groteska basketbollar... Om jag breder ut banden blir det alldeles för varmt.

Bild
Användarens profilbild
Av Molinia
Det blir att öva, öva, öva...
Användarens profilbild
Av dagdrömmare
har du en mailadress så kan jag skicka över ett dockument där jag har lagt in bilder på olika avslut på ryggsäck med bilder framifrån
Användarens profilbild
Av Molinia
dagdrömmare skrev:har du en mailadress så kan jag skicka över ett dockument där jag har lagt in bilder på olika avslut på ryggsäck med bilder framifrån
Du har pm!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?