[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 12971
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Ska jag sälja babybundlern? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Det beror ju lite på hur mycket du kan få för den? Och ifall du vill spara den till eventuella syskon.
Användarens profilbild
Av Alven
Jadu... tänker likadant med min Moby! Fast den kom ju till användning idag igen... :? Men jag tror jag sparar den till Davids kommande syskon! (när nu det/de behagar dyka upp)
Användarens profilbild
Av Helena
Fast är inte du kontaktperson för Babyboden, Katharina? Då är det väl bra att ha en trikåsjal hemma.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Om du inte är i akut, akut behov av kontanter just nu så tycker jag gott att du kan behålla den! :lol: (skulle själv ha mycket svårt att skiljas från en välanvänd sjal... :oops: )

Som Helena skrev är den ju bra att ha som demo-ex, och kanske kan den även lånas ut till behövande vänner och bekanta (...som du senare kan få sälja sjalar till? :wink: ) så jag ser ingen anledning till att du (eller någon annan med en kär gammal sjal) måste göra dig av med den NU! Vissa saker måste man faktiskt få behålla bara för att man tycker om dem, och alla minnen och mys som förknippas med sjalen kan nog inte mätas i pengar, och dessutom tror jag att Leo kan tycka att det är roligt att faktiskt få känna på sin gamla bäbis-sjal när han blir större, kanske rentav provbära nallarna i den?
Användarens profilbild
Av Helena
Dessutom så kanske du inte kan få så mycket pengar för den iallafall, ifall den är tvättad och använd väldigt mycket. Behåll den du, om det är ett kärt minne.
Av Alexandra
Jag skulle oxå ha sparat den.
Jag har sparat Tindras Moby Wrap, trots att den inte används alls och det troligtvis inte blir fler barn.
Tänkte att man ändå inte får ut så mycket för den, och det kan vara bra att ha en trikåsjal att visa/låna ut till kompisar som får bebis!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?