Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av McMorrigan
Jag har en kollega som syr mkt. Och jag menar verkligen mkt! :lol:
(för er som inte vet så jobbar jag numera i en tyg och sybehörsbutik.)
Dessutom har min kollega :D :shock: barn så det har blivit en del sömnad för henne. :lol:

I vilket fall är det nu så att hon har fått för sig att börja rensa bland alla tyger som ligger.
Finns det intresse av att detta här?
Det är väldigt mycket fina trikåtyger från finland (minns just nu inte vad de heter). En del från hilco.....
Inte så mkt velour men mycket fina barntyger både i trikå och vanliga bomullstyger.
Självklart har jag första tjing :wink: men det är MYCKET som hon ska försöka rensa ut så jag kan inte hur gärna jag än vill köpa allt. :(

Samtidigt är det mkt jobb med att plåta och göra paket så jag tänkte kolla om det finns intresse här först innan hon får för sig att slänga det! :shock: Eller lägga ut det på blocket eller tradera.

Nå? :wink:
Användarens profilbild
Av äpplebus
McMorrigan skrev:Jag har en kollega som syr mkt. Och jag menar verkligen mkt! :lol:
(för er som inte vet så jobbar jag numera i en tyg och sybehörsbutik.)
Dessutom har min kollega :D :shock: barn så det har blivit en del sömnad för henne. :lol:

I vilket fall är det nu så att hon har fått för sig att börja rensa bland alla tyger som ligger.
Finns det intresse av att detta här?
Det är väldigt mycket fina trikåtyger från finland (minns just nu inte vad de heter). En del från hilco.....
Inte så mkt velour men mycket fina barntyger både i trikå och vanliga bomullstyger.
Självklart har jag första tjing :wink: men det är MYCKET som hon ska försöka rensa ut så jag kan inte hur gärna jag än vill köpa allt. :(

Samtidigt är det mkt jobb med att plåta och göra paket så jag tänkte kolla om det finns intresse här först innan hon får för sig att slänga det! :shock: Eller lägga ut det på blocket eller tradera.

Nå? :wink:
Ja :D Intresse finns av både trikå o barntyger i bomull.
Användarens profilbild
Av äpplebus
:D
Senast redigerad av äpplebus den tis maj 06, 2008 22:53, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Kanske ska tillägga att hon inte ger bort dem men att de ju naturligtvis blir billiga i förhållande till vad de eg kostar! :)
Användarens profilbild
Av Sanfora
jag är intresserad!
Användarens profilbild
Av ernamalin
Vilken fråga! :shock:

JAAAA, här finns intresse!!! :wink: :D
Av Nettan
Zjälvklart finnz intrezze. Både ztora och zmå tygbitar.
Användarens profilbild
Av Kaja
Nä. Absolut inte. Jag har gett mig själv tyg-köps-förbud. Det har vällt in alldeles för mycket tyg i mina redan överfyllda hyllor nu på sistone. Fast... har du något.... så kanske jag kan vara intressread... :twisted:

//Kaja
Användarens profilbild
Av Silverälva
Intresserad av alla varianter!
Användarens profilbild
Av lotti
oxå intresserad!! :D
Användarens profilbild
Av tinaw
Kaja skrev:Nä. Absolut inte. Jag har gett mig själv tyg-köps-förbud. Det har vällt in alldeles för mycket tyg i mina redan överfyllda hyllor nu på sistone. Fast... har du något.... så kanske jag kan vara intressread... :twisted:

//Kaja
:iagree:

Nej absolut inte! (fast jag tassar tråden ändå...)
Användarens profilbild
Av Hello
Det lät onekligen rätt intressant... :)

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?