Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
Jag har en 4th gen, och har inte testat Butterflyn.
Är lite sugen på att skaffa en Butterfly med, men jag har hört att det inte går att korsa axelbanden med den, och det är så himla bra att kunna göra det.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jag har en manduca och trivs mycket bättre med den än med ergon. Det känns som J sitter närmare och den går att ställa in bättre. Nu har jag ju aldrig testat en beco så dom kan jag tyvärr inte jämnföra. Men manducans pris tycker jag talar till dess fördel.
Becos är snygga men ack så dyra :(
Användarens profilbild
Av Ellynil
Bubbi skrev:Jag har en 4th gen, och har inte testat Butterflyn.
Är lite sugen på att skaffa en Butterfly med, men jag har hört att det inte går att korsa axelbanden med den, och det är så himla bra att kunna göra det.
Ok... Så det är en fördel att kunna korsa axelbanden då... :notes:
Användarens profilbild
Av Ellynil
zero.sara skrev:Jag har en manduca och trivs mycket bättre med den än med ergon. Det känns som J sitter närmare och den går att ställa in bättre. Nu har jag ju aldrig testat en beco så dom kan jag tyvärr inte jämnföra. Men manducans pris tycker jag talar till dess fördel.
Ja, der är ju det där med priset... :roll:
Om det blir att jag skaffar en Beco så får nog min syster köpa en och ta med hem i sommar. Hon bor i London och vad jag har förstått kostar väl Becon där ungefär vad Manducan kostar här... 8)
Användarens profilbild
Av Innana
Man kan korsa Manducans axelband också (säger hon som köpte en sån bara av den anledningen).
Användarens profilbild
Av Ellynil
Innana skrev:Man kan korsa Manducans axelband också (säger hon som köpte en sån bara av den anledningen).
:lol: Ja, det här blir ju inte lättare precis... :wink:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Ellynil skrev:
zero.sara skrev:Jag har en manduca och trivs mycket bättre med den än med ergon. Det känns som J sitter närmare och den går att ställa in bättre. Nu har jag ju aldrig testat en beco så dom kan jag tyvärr inte jämnföra. Men manducans pris tycker jag talar till dess fördel.
Om det blir att jag skaffar en Beco så får nog min syster köpa en och ta med hem i sommar. Hon bor i London och vad jag har förstått kostar väl Becon där ungefär vad Manducan kostar här... 8)
:eld: i såfall kan jag vara intresserad av en beco med :D
Användarens profilbild
Av flindra
Becon har väl ingen "säkerhetsgummiflärp" vad jag förstått? Med tanke
på att midjebältets spänne KAN gå sönder (det har vi ju läst om i en
annan tråd, om Ergon) om det vill sig riktigt illa, så skulle i alla fall inte
jag våga använda en sele som inte har en sån. Jag skulle köpt Manducan!
Användarens profilbild
Av zero.sara
Men på butterflyen sitter barnet kvar även om midjebältet är uppknäppt. Den nya modellen ser ju inte riktigt ut som dom övriga selarna på marknaden i konstruktionen.
Användarens profilbild
Av diddeldi
beco butterfly går att knäppa upp midjebältet på utan att barnet ramlar ur. manducan har säkerhetsspänne på midjebältet.
Användarens profilbild
Av Ellynil
zero.sara skrev:
Ellynil skrev:
:eld: i såfall kan jag vara intresserad av en beco med :D
Fast jag kan ju ha fel när det gäller priset också. Det har ju hänt förr, om man säger så... 8)

Men efter vad jag hittade ( http://www.bigmamaslings.co.uk/zen-cart ... p-525.html ) kostar de 70£ vilket väl motsvarar typ 850:- (?)
Och om man vill ha frakt inom Europa kostar det 7£ extra och då blir det väl typ lite över 900:- (?)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?