Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Vida
Önskemål om en separat bildtråd - vad tycker ni?
Användarens profilbild
Av Beckah82
NeaVida skrev:Önskemål om en separat bildtråd - vad tycker ni?
jaaaa :-D
Av Ponyo
Vilken bra idé!
Annars försvinner de bara in i alla sidor här.
Användarens profilbild
Av zandrama
Nej, då måste man ju hålla koll i den också.
Användarens profilbild
Av Beckah82
zandrama skrev:
Nej, då måste man ju hålla koll i den också.
Nej det är väl inget krav? Bara om man är intresserad av att se allas verk.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Röstar för en separat bildtråd :) Det är så svårt att hinna se alla fina kläder annars
Användarens profilbild
Av sofiutane
Kanske Hello kan lägga till den i trådstarten så att den är lätt att hitta om bildtråden hamnar långt ner/bak. Bra initiativ förresten!!
Av Ponyo
sofiutane skrev:Kanske Hello kan lägga till den i trådstarten så att den är lätt att hitta om bildtråden hamnar långt ner/bak. Bra initiativ förresten!!
Och Beckah82 kan kanske lägga alla alster i trådstarten allt efter de kommer in? Vet att jag tycker det är så synd att jag skert missat något fint i aprilbytestråden bara för att jag inte orkar kolla igenom hela?
Användarens profilbild
Av Hello
sofiutane skrev:Kanske Hello kan lägga till den i trådstarten så att den är lätt att hitta om bildtråden hamnar långt ner/bak. Bra initiativ förresten!!
Done!
Användarens profilbild
Av Hello
Nu vet jag vad jag ska göra!

... nån som är sugen på somriga kaniner?
Användarens profilbild
Av zero.sara
Hello skrev:Nu vet jag vad jag ska göra!

... nån som är sugen på somriga kaniner?
:eld: Räcker upp handen, jag är :D
Användarens profilbild
Av erisara
binaem skrev:Nu har jag sytt en sak som efter femton feltänk blev kalas! Varför skall man alltid sy ngt. man aldrig sytt när man syr till någon ny :hmm: När man kan hålla sig till säkra kort? Men skall sy en till då mottagaren faktiskt hade 2 barn och jag är inne i världens symani :D
Men är det inte det som är något av det roliga? Att få sy något man inte brukar?

Jag har i vart fall köpt och förtvättat tyg samt ritat av mönster nu. Två mönster, ett som jag hade tänkt mig och ett enkelt panik-mönster om jag inser att jag tagit mig vatten över huvudet med mitt förstahandsval.
Användarens profilbild
Av sofiutane
Nu har jag sytt en del av mitt byte och varit och provat på ett barn i samma storlek. Som gissat var det alldeles för stort. Det blir till att sprätta och sen göra om. :(
Användarens profilbild
Av erisara
sofiutane skrev:Nu har jag sytt en del av mitt byte och varit och provat på ett barn i samma storlek. Som gissat var det alldeles för stort. Det blir till att sprätta och sen göra om. :(
Tänk om man haft tillgång till ett lagom stort barn, nu blev jag avundsjuk.

Jag får gå på mönstrets storlekar och hoppas att det stämmer någorlunda. Nåja, är det för stort så kan barnet förhoppningsvis växa i det med tiden även om jag hoppas att det ska passa nu.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 34

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?