Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Magda84
Någon som sytt nån typ av förvaringspåse/fodral till sin bärsele? Har en beco och skulle vilja ha nån smidig typ av förvaringspåse, blir lätt att remmarna hänger å far när man bär den med sig.

Nån som har tips? Bild att visa kanske?
Av liten06
en sån vill jag också sy! det borde inte vara så svårt
Av Magda84
liten06 skrev:en sån vill jag också sy! det borde inte vara så svårt
nä, ja tycker inte de, bara man har nån idé på hur man vill ha den :-)
Användarens profilbild
Av Sanfora
jag sydde en till min dåvarande Patapum. Sydde i svart tunt jeanstyg, modell jympapåse, med resår i öppningen + en rem som handtag, över öppningen. Begripligt ;-) Kan skicka bild sedan...
Av thulo
[quote="Sanfora"]jag sydde en till min dåvarande Patapum. Sydde i svart tunt jeanstyg, modell jympapåse, med resår i öppningen + en rem som handtag, över öppningen. Begripligt ;-) Kan skicka bild sedan...[/quote]

skulle vilja se bilden :D tänkte nämligen också försöka sy
Användarens profilbild
Av Sanfora
Sorry, glömt bort... :oops: Kommer här, även om bilderna är dåliga. Den är av "gympapåse"-modell. Bara ihopsydd på sidorna, en kanal i öppningen för resår (med snörstopp) samt en liten rem som handtag.
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av ernamalin
Har sytt väskor till alla mina hemsydda selar, har dock inte kort på alla men här är några.

Bild
Bild
Av liten06
Oj! Vilka fina :love:
Jag har fortfarande inte fått tummen ur, men kanske gör ett försök nu i veckan
Användarens profilbild
Av Mrs Data
:love: :app: Wow ernamalin, tar du beställningar?

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?