Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Summer
Jag vet ju inte ens hur stort/tungt det blir mer än att det är över 20kg...

Hon har f-skatte-grejs och då är det väl företag?

I alla fall ska hon höra av sig innan hon skickar så att vi kan komma överens om hur och vad det kostar.

Att skicka två paket blir nog mycket dyrare...
Användarens profilbild
Av Anna
såg i bloggen att det var ganska försenat :( DHL kan vara en plan, bussgods är jag inte så förtjust i. Vi har företag regestrerat här om det behövs skickas till ett företag.
Användarens profilbild
Av Summer
Anna skrev:såg i bloggen att det var ganska försenat :( DHL kan vara en plan, bussgods är jag inte så förtjust i. Vi har företag regestrerat här om det behövs skickas till ett företag.
Toppen! Har tänkt att fråga om det men glömde :D Då kan det ordna sig om det är ett krav också!
Användarens profilbild
Av Amaltea
Händer det något?
Användarens profilbild
Av Summer
Nej jag har inte fått någon ytterligare info om frakt. Jag lovar att hojta när något händer :D (jag kommer kräva in lite mer pengar då tex... ;))
Användarens profilbild
Av Summer
Nu väntar ett paket på oss 16,5kg tyg... Hämtar ut imorgon.

Vet fortfarande inte vad som hände med frakten. Enligt posten kanske den blev 295kr? Vi får se om det finns något meddelande med i paketet imorgon.
Av Nettan
:eld:
Användarens profilbild
Av Sedum
Jippi! :-D

Ja, du får återkomma när du har mer info om hur mycket mer pengar du vill ha! :-)
Spännande, då hinner jag ju sy något till dottern tills hennes födelsedag med hennes älskade kaniner! :-D
Av Summer@work
Jag ligger fortfarande ute med pengar ca 1000kr.

Ska se om hon skrivit någon lapp med paketet, annars så tar jag 300kr för frakten eftersom det är det jag har betalat.

Är det någon som har problem ifall jag skickar mail till alla med vad alla ska betala? Det är ju lite snabbare för mig att göra så...

Jag kanske kan leverera tyg på fredagens öppnis, men jag vet inte när dom öppnar och jag skulle nog vara där vid kl 9... Jag ska ju till jobbet sen... (vilka ska dit och när kommer ni? Apelsin kanske kan langa också...)

Och paketet väger ju bara 16,5kg... får se hur det går... Tänkte börja mäta och klippa idag i alla fall.
Användarens profilbild
Av Sedum
Summer@work skrev:Jag ligger fortfarande ute med pengar ca 1000kr.

Ska se om hon skrivit någon lapp med paketet, annars så tar jag 300kr för frakten eftersom det är det jag har betalat.

Är det någon som har problem ifall jag skickar mail till alla med vad alla ska betala? Det är ju lite snabbare för mig att göra så...

Jag kanske kan leverera tyg på fredagens öppnis, men jag vet inte när dom öppnar och jag skulle nog vara där vid kl 9... Jag ska ju till jobbet sen... (vilka ska dit och när kommer ni? Apelsin kanske kan langa också...)

Och paketet väger ju bara 16,5kg... får se hur det går... Tänkte börja mäta och klippa idag i alla fall.
För mig är det helt ok om du mailar ett mail med all info! :-) Gör det lättast. Du borde ta lite klipp och arr-betalt också. Blev ju en massa jobb för dig...!

Ja, just det. Upphämtning ja... Vart går ni på Öppna Förskolan?
Av Summer@work
KajsaW skrev: För mig är det helt ok om du mailar ett mail med all info! :-) Gör det lättast. Du borde ta lite klipp och arr-betalt också. Blev ju en massa jobb för dig...!

Ja, just det. Upphämtning ja... Vart går ni på Öppna Förskolan?
Den öppnis jag tänkte på var den i mölndal som "alla" ;) går till... Fässberg heter väl den matchande kyrkan? Kolla under träffar (eller så väntar vi på att en vänlig själ ska instruera mera :D)

Annars så är jag hemma på kvällarna och i helgen.
Användarens profilbild
Av erisara
Summer@work skrev:

Skicka du mail och gör som det är lättast för dig tycker jag. Stort Tack! för all tid och energi du lägger ner.
Användarens profilbild
Av Summer
Det var en flyttkartong full, men det saknas 3,5m benvitt tyg utan tryck :( Det är restnoterat och dyker upp senare (vi fick inget sådant tyg). Lappen sa att man kunde beställa extra av allt annat och få det levererat samtidigt...

Nu vet jag inte alls hur det blir med frakt... Men 300kr har betalats för att få hem detta tyget. Är det någon som blir upprörd om jag enväldigt tar ut 7kr/m i frakt?

Jag kommer ta betalt för det benvita tyget också eftersom jag har betalat för det. Hur det blir med frakt på det har jag ingen aning om, ska maila och fråga.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?