Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Jag har nu kommit på att det är mycket lättare att inte korsa min mei tai fram. Den sitter mycket bättre ifall jag drar ändarna rakt bakåt istället. Annars känns det som om jag blir strypt. :cry:
Men det kanske beror på vilken typ av mei tai man har?

Och så får jag inte upp Miles i någon bra höjd heller ifall jag korsar.
Användarens profilbild
Av Helena
Bissa skrev:Du menar som en ryggsäck :roll: Så gör jag. Korsar jag kommer korset så väldigt högt i halsen :?
Ja, som ryggsäck. Fast man ser ju en del bilder där mei tai-bärare har banden i kors, men då kanske det ska vara väldigt breda band för att var bekvämt?
Användarens profilbild
Av Pjoger
Jag brukar göra en extra snurr på korset fram och då blir det inte strypgrepp på anordningen.

Josefin
Användarens profilbild
Av norkmedoo
vi avslutar som den tibetanska knytningen...
och då glider inte axelbanden isär heller och det är
lite lättare att få till höjden

fast vi har ganska långa band på våra selar :roll:

Bild
ser att den här knytningen avslutats med en ihopknöglad rosett :D (gulligt :lol: )
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag tror det beror på om man trivs med det eller ej annars också, har för mig att du inte gillar att korsa med ryggsäck och tyget hoptaget heller Helena?
Senast redigerad av tinaw den tis jan 31, 2006 16:40, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Hellen
Pjoger skrev:Jag brukar göra en extra snurr på korset fram och då blir det inte strypgrepp på anordningen. Josefin
Kanske är samma som jag gör :? Fick tipset av Tyras och Knuts mamma att göra ett ja, kan man kalla det "snurrkors" :roll: och det känns mycket bättre än om jag bara korsar banden. De däringa tuttarna känns så väldigt mycket i vägen då och ja, är lite fåfäng trots allt :wink: Tibetanen ska jag försöka mig på att testa, tack norkmedoo för bilden, nu kanske jag får kläm på den :)

Att inte korsa funkar inte alls för mig, banden åker bara ner, jag är väl felkonstruerad eller nåt. Blev jättebesviken när det inte funkade, ville ju kunna använda min fina MT :P
Användarens profilbild
Av norkmedoo
tänkte på att bilden kanske inte är så bra beskrivning egentligen...
min man är nästan två meter lång och är ju liksom rätt platt framtill :wink:

eller rättare sagt beskrivningen är nog tydlig men det ser inte likadant ut... på mej :roll:
korset blir liksom ovanför bröstet men inte upp i halsen...
Användarens profilbild
Av Helena
norkmedoo skrev:vi avslutar som den tibetanska knytningen...
och då glider inte axelbanden isär heller och det är
lite lättare att få till höjden

fast vi har ganska långa band på våra selar :roll:

Bild
ser att den här knytningen avslutats med en ihopknöglad rosett :D (gulligt :lol: )
Jag har provat tibetansk variant, men jag tycker att det är mycket svårare än med sjal. Det är så lätt att det trycker någonstans.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?