Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av KJaneway
Har en Ergo NG idag som jag är jättenöjd med. En sak bara, jag bär lillen på ryggen (han är 19 mån så "lillen" är väl iofs fel uttryck... :D) Ibland så "kastar" han sig fram och tillbaka (leker) och jag tycker då att det känns lite olustigt. Jag har då funderat på Beco Butterfly som har en högre rygg. Men är det värt pengarna...? O ja, hur är den i jmf med Ergon?
Av belinda
Jag har iofs inte testat butterfly, men väl 4th gen, ochden var avsevärt skönare att bära stort barn på ryggen med jämfört med ergo ng. Just på grund av att ryggdelen är högre. Annars finns ju manduca som har högre rygg än ergon också :D
Användarens profilbild
Av KJaneway
belinda skrev:Jag har iofs inte testat butterfly, men väl 4th gen, ochden var avsevärt skönare att bära stort barn på ryggen med jämfört med ergo ng. Just på grund av att ryggdelen är högre. Annars finns ju manduca som har högre rygg än ergon också :D
Så egentligen kanske en Manduca kan vara lika bra...? Hm... Det är väl det att Butterflyen ser lite coolare ut oxå...
Av belinda
KJaneway skrev:
belinda skrev:Jag har iofs inte testat butterfly, men väl 4th gen, ochden var avsevärt skönare att bära stort barn på ryggen med jämfört med ergo ng. Just på grund av att ryggdelen är högre. Annars finns ju manduca som har högre rygg än ergon också :D
Så egentligen kanske en Manduca kan vara lika bra...? Hm... Det är väl det att Butterflyen ser lite coolare ut oxå...
Ja precis! men som sagt beco vinner ju i snygghet med hästlängder :wink:
Användarens profilbild
Av Camilla74
Jag skulle välja Manducan, även om Butterfly finns i en massa fina mönster.
Användarens profilbild
Av Nova
Eller Patapum Toddler som också är hög i ryggen.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jag gillar manducan, J sitter helt klart bättre i den än i ergon vi hade.
Patapum toddler och beco butterfly har jag inte provat. (Men skulle gärna vilja prova en butterfly dom är ju så fina) :D

Wrath of the Infinite is a major expansion in Path[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?