Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av november
Jag är en riktigt slarvis som lägger kläder, saker och sjalar överallt här hemma. Det resulterar såklart i att jag aldrig hittar det jag söker när jag väl behöver det, eller att jag åtminstone får springa ett par vändor i huset innan jag finner det.

Sjalarna kan ju vikas och läggas i hyllor eller lådor, eller hängas på krok eller galje. Just nu är vår hall under renovering så sjalarna ligger mest i högar lite här och var när jag använt dom. Dessutom sjalar jag ofta av Wilmer på vår säng, och då hamnar ju sjalen där, på ovanvåningen. Eller i soffan, och då hamnar den där... :)
Av Tyche
Mina har oftast hängt över dörrar lite över allt men när vi flyttade i januari tog vi tag i saken och satt upp ett par krokar i hallen och där hänger sjalarna och selarna nu. Det är fint :loving:
Av eamane
De flesta hänger ordentligt flätade på en sån där grej att hänga över dörren med krokar på. De andra ligger där jag tog av dem senast :roll:
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag hänger upp sjalarna på krokar som sitter på sovrumsdörren. Bra för då vet man vart mar har dem.

Bild
Användarens profilbild
Av november
När vår hall är klar ska jag nog sätta upp några sjal-krokar så kan jag ju prova att ha lite ordning. Det gäller bara tre sjalar än så länge men jag hoppas att det snart är fler! :loving:
Användarens profilbild
Av Beckah82
Jag har en sån där hallmöbel, alltså en liten bänk med bord. Bänken är en förvaringslåda och den är fylld till bredden med sjalflätor :-)
Användarens profilbild
Av november
Men hur flätar man en sjal? Alltså, tvinnar den och sen viker, typ? :hmm:
Användarens profilbild
Av jordbarn
Mina sjalar är flätade och hänger prydligt fastknutna på hatthyllan.
Mei Taierna och Becon ligger hopvikta ovanpå hatthyllan.
Dessutom ligger alltid någon sjal i vagnen, och ibland används någon som filt i soffan! :loving:
Av eamane
jordbarn skrev:
nickedockan skrev:Men hur flätar man en sjal? Alltså, tvinnar den och sen viker, typ? :hmm:
Kan du virka? Man gör "luftmaskor"! ;)
I den här tråden http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... l%E4ta+hur finns länkar och beskrivningar
Användarens profilbild
Av jordbarn
thanisa skrev:Jag hänger upp sjalarna på krokar som sitter på sovrumsdörren. Bra för då vet man vart mar har dem.

Bild
Gahh!! :whut: Thanisa, visa inte fler bilder på din skogsgröna wellen! Jag blir tokig! Vill haaa!!! :love:
Användarens profilbild
Av november
Ja, men virka kan jag nog om jag minns hur man gör så det ska jag testa! :D
Av surftrollet
Jag viker våra och förvarar dem i en garderob i sovrummet. Utom ringsjalarna. En ligger i bilen och en ligger i köket eller vardagsrummet. Ofta ligger någon sjal ihopvikt men ej bortplockad i nån fåtölj också. Det är så mysigt, för då hämtar lillen den om jag säger att jag inte orkar bära honom i famnen. :heart:

Ärligt talat så ligger nog den mest använda selen rätt ofta på hallgolvet också... :oops:
Av anna m
Flätade i en hög i en fåtölj :hide:
Användarens profilbild
Av november
anna m skrev:Flätade i en hög i en fåtölj :hide:
Amen det tycker jag låter riktigt mysigt! :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?