Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Bubbi skrev:
doddit skrev:Åååhh, ångest :whut: Hur ska jag kunna göra något som ens motsvarar den här personens egna kläder...
Nu måste jag verkligen komma på nåt bra...
Ja, rejäl ångest att få ett riktigt proffs tilldelat sig (ingen nämd, ingen glömd).
Men jag kan tänka mig att även om man är sjukt duktig själv (inte jag då) så uppskattar man nog att få från någon annan ändå. Annars skulle man inte vara med. :D
Men det är du ju, du är ju värsta stickproffset!!!
Av Ponyo
Knyttet & K skrev:
Bubbi skrev:
doddit skrev:Åååhh, ångest :whut: Hur ska jag kunna göra något som ens motsvarar den här personens egna kläder...
Ja, rejäl ångest att få ett riktigt proffs tilldelat sig (ingen nämd, ingen glömd).
Men jag kan tänka mig att även om man är sjukt duktig själv (inte jag då) så uppskattar man nog att få från någon annan ändå. Annars skulle man inte vara med. :D
Men det är du ju, du är ju värsta stickproffset!!!
Tack! Vad du är snäll. Men du har aldrig synat mina stickalster i sömmarna. :D
Användarens profilbild
Av erisara
Nu tror jag att jag bestämt vad jag ska göra, om jag inte ändrar mig igen. Men nu måste jag till en affär, hitta ett bra mönster och bestämma färg (tänk om mottagaren inte har samma färgsmak som jag).

Det här ska bli både kul och nervöst.
Av Ponyo
Jag med. :D
Fast just nu har jag ca 4 saker jag kan tänka mig att göra. Måste nog bestämma mig för en, möjligen två, dock.
Användarens profilbild
Av Beckah82
Bubbi skrev:
Ja precis... alltså... om man kan sy som en gud tex så borde det väl mest handla om själva överaskningamomentet + att ge bort. Det är alltid skoj att ge bort och det är alltid skoj att få ett paket (spännande). Sen vad som ligger där i är ju inte lika viktigt.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Uh, nu har jag också lite prestationsångest. Har snokat runt lite och min mottagare syr superfina grejer :whut:
Av Ponyo
Nu har jag snokat runt jag med, och min mottagare och jag har inte riktigt samma smak, så det ska bli en utmaning att göra något som hon gillar.
Läskigt, men spännande. :D
Av Ponyo
Knyttet & K skrev:Uh, nu har jag också lite prestationsångest. Har snokat runt lite och min mottagare syr superfina grejer :whut:
Tur då att du gör grymt fina saker du med!!! :D

Du är en av de icke nämda som jag skrv om ovan
Användarens profilbild
Av Beckah82
Min mottagare är en sån där som syr som ett proffs men vi har iallafall samma smak :-)

Jag vågar påstå att jag är den som syr sämst eller...mest som en amatör så liiite pinsamt är det allt. men men det får bli som det blir :-)
Av Emmiez
min mottagare syr också jättefint.. :) får hoppas hon uppskattar det jag skall sy :)
har nog kommit på vad jag skall sy, skall till tygaffären sen o hoppas jag hittar nåt fint tyg som ska passa :)
Användarens profilbild
Av aspen
Knyttet & K skrev:Uh, nu har jag också lite prestationsångest. Har snokat runt lite och min mottagare syr superfina grejer :whut:
jag har snokat runt här, familjeliv o sysidan och min mottagare har nästan inga bilder så jag får ingen riktig uppfattning. hoppas det blir bra ändå, ska kolla mina sylager och tidningar för inspiration nu :-)
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Bubbi skrev:
Tur då att du gör grymt fina saker du med!!! :D

Du är en av de icke nämda som jag skrv om ovan
Tack :rodna:
Men jag syr inte så mycket barnkläder faktiskt, så det känns lite nervigt ändå.
Användarens profilbild
Av Beckah82
annelie skrev:
jag har snokat runt här, familjeliv o sysidan och min mottagare har nästan inga bilder så jag får ingen riktig uppfattning. hoppas det blir bra ändå, ska kolla mina sylager och tidningar för inspiration nu :-)
INTE jag då med andra ord hahaha jag har määängder med bilder :-)
Användarens profilbild
Av Asia
hjälp...............vart kan man hitta mönster? Å hur följer man sånna? Kanske tog mej vatten över huvet! :hide:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 34

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?