Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av pillalilla
Hmm, vad ska vi hitta på... ser ut som mormors finduken kanske? :wink: Skojar bara, den är jättefin. Tyvärr...
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Visst är den läskande? Tur att jag inte ska ha rosa ... just nu :roll:
Användarens profilbild
Av Eld77
Ehm... Den är jättejättefin i verkligheten också. Tyvärr brukar just röda/rosa Didy Indio bli riktigt dyra på eBay. De jag har spanat på (och det är några stycken...) har gått för mellan 60 och 80 euro.
Användarens profilbild
Av jag71
En sån vill du inte ha!!! Jag skulle aldrig köpa något liknande (tro inte det i alla fall -trivs inte i rosa eller rött så... ) fast den är fin!
Användarens profilbild
Av Panakeia
jo, jag vet...hur rosa/cerise e den irl? ursch va svårt det är med färger...
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag tror inte att den är fin! Den ser töntig ut, jag tror att indio rot är mycket finare.
Användarens profilbild
Av nennie81
Håller med Sannasmamma den e jättetöntig och jag är absolut inte samma Nennie81 som har lagt det F.n högsta budet :roll: :lol:

Fast Wellen rot står faktiskt högre i kurs hos mig men snuvades tyvärr på en sådan när det bara var 4sek kvar på bud-tiden men vinner jag denna kommer jag jubla högt endå
Användarens profilbild
Av mammahappy
Nä den vill du inte ha för den vill jag ha :wink:
Har haft span på den länge men nu när den blev utlagd här så lär väl flera här få upp ögonen för den :roll:
Användarens profilbild
Av nennie81
mammahappy skrev:Nä den vill du inte ha för den vill jag ha :wink:
Har haft span på den länge men nu när den blev utlagd här så lär väl flera här få upp ögonen för den :roll:
Men mammahappy du ska ju sälja inte köpa fler sjalar :twisted: :twisted: :twisted:

Och alla ni andra DEN ÄR FUL dessutom är det ju jättekrångligt att buda på tyska ebay :roll: :lol: :twisted:
Nä det e lika bra att ni ger upp :lol: :lol:
låt den gå till den som har högsta budet just nu så kan hon få skämmas sen när hon går omkring i sin fula sjal :roll:
Av Aelia
nennie81 skrev:Håller med Sannasmamma den e jättetöntig och jag är absolut inte samma Nennie81 som har lagt det F.n högsta budet :roll: :lol:

[/size]

Haha, du har blivit biten av en sjal :twisted: ju. Farligt att umgås med dig ju då, haha. Du har väl sjalen med dig idag? Vill prova :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?