Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av stumpkin
ska till att äntligen beställa en vävd långsjal :D är helt såld på bebina stjärntecken :D har läst här att alla är så nöjda med sina och allt verkar ju toppen, men nu dök det upp ett ?, kan man knyta tibetansk ryggsäck?med den eller är den för hal för det?

sen är det ju längden oxå, jag e 1.72 typ och väger för tillfället över 70kg så då ska man väl ha den längre varianten som de säljer på stellaris? (4,6m har jag för mig)
Användarens profilbild
Av stumpkin
men hur lång sjal behöver man för att få till tebetanskt då? vem vet det kan ju bli mer än en sjal här framöver :D
Användarens profilbild
Av Eld77
Visst går det att knyta ryggsäck med Bebinan, kolla här. Den ryggsäcken höll i över en timme. :)

Fast jag tycker att min Didy är lite bättre till ryggsäck, den är tjockare och mindre glatt i ytan, men det kan vara en smaksak.

Och visst ska du ha 4,6 meter sjal om du vill knyta alla knytninger. 4,2 räcker nätt och jämt för mig som är 168/55 ungefär.
Användarens profilbild
Av Eld77
Katharina skrev:
stumpkin skrev:men hur lång sjal behöver man för att få till tebetanskt då? vem vet det kan ju bli mer än en sjal här framöver :D
Det går bra att knyta ryggsäck med en 4,6 men det blir nog lite tyg över. Om du är inne på att du kanske vill ha fler sjalar sen ;-) Så är ju en runt tre meter rätt bra för ryggknytningar :-)
Fast till tibetan vill man nog ha runt 4 meter, eller åtminstone 3,6+ändar. Men andra ryggsäckar kan man naturligtvis knyta med kortare sjal!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?