Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Beckah82
sirisirius skrev:
Beckah82 skrev:
sirisirius skrev:
NeaVida skrev:Jag skickar i morgon, blev färdig igår och idag har jag bara suttit och tittat och tittat. Me like...

Om den som får mitt paket inte gillar det - har man då rätt att tigga tillbaka det i utbyte mot något annat?? :oops:

Här är en sneak-a-peak...
Bild

Jag fick paket idag!! :eld: Ååååååååååååh så fint så fin så fint så fin!!!!!! Inte en chans i hela världen att du får tillbaka! :D Men du gjorde ju mig å andra sidan helt salig! :D
:hopparruntochärtoklycklig:

BILD!!!!! :-)

hehe... jaa jaa, vill bara njuta själv lite först! :wink: :lol:
Äh taskigt jöööh dela med dig!
Användarens profilbild
Av Maddemoa
:eld: :eld: :eld: :eld: :eld:
Idag fick jag paket :D
Blev lite förvånad först då jag trodde att det var blöjor. Det stämde inte riktigt med den mönstrade saken som Millie drog ut ur paketen.

Det första vi såg var denna härliga vändbara väska. Den kommer att bli en favvis! Älskar flodhästarna, håller på att försöka få ihop en klänning till Moa i det tyget.
Bild

Så när jag kikade i väskan blev jag riktigt överraskad. Där låg ju något mer. Behöver jag säga att barnen blev överlyckliga. Millie gjorde en tjusig dans när hon fått den på sig. De blir perfekta till sommaren.

Bild

Kortet på Moa är inte misslyckat. Det är taget så att ni inte kan se hennes söta ansikte eftersom hon varit sjuk ett par dagar och inte har sin ögonprotes i. En del tycker att det ser lite läskigt ut utan den och för att skona känsliga gjorde jag såhär.

Bild

Tack så hemskt mycket. Alla sakerna är underbara :heart: Eftersom det inte stod något i paketet och jag är en urusel detektiv vet jag inte vem det är ifrån. På väskan finns ett märke där det står vt&fram.
Användarens profilbild
Av Beckah82
Maddemoa skrev::eld: :eld: :eld: :eld: :eld:
Blev lite förvånad först då jag trodde att det var blöjor. Det stämde inte riktigt med den mönstrade saken som Millie drog ut ur paketen.

Det första vi såg var denna härliga vändbara väska. Den kommer att bli en favvis! Älskar flodhästarna, håller på att försöka få ihop en klänning till Moa i det tyget.
Bild

Så när jag kikade i väskan blev jag riktigt överraskad. Där låg ju något mer. Behöver jag säga att barnen blev överlyckliga. Millie gjorde en tjusig dans när hon fått den på sig. De blir perfekta till sommaren.

Bild

Kortet på Moa är inte misslyckat. Det är taget så att ni inte kan se hennes söta ansikte eftersom hon varit sjuk ett par dagar och inte har sin ögonprotes i. En del tycker att det ser lite läskigt ut utan den och för att skona känsliga gjorde jag såhär.

Bild

Tack så hemskt mycket. Alla sakerna är underbara :heart: Eftersom det inte stod något i paketet och jag är en urusel detektiv vet jag inte vem det är ifrån. På väskan finns ett märke där det står vt&fram.
Jättefina saker!
Användarens profilbild
Av zmurfan
verre skrev:här kommer bilder på de fiiiiina saker jag fick idag!!

fast de blev lite mörka.. jag ska fixa ett bättre.. men utan adrian..
Adrian var ju jättesöt i halsduken!

Den har jag hållt på med läääänge. Det var drygt att sticka den och sen tappade jag maskor några gånger, råkade riva ut stickan en gång, Linnea drog ut stickan en gång och det är ju omöjligt att plocka upp maskorna i den där så det blev till att börja om varje gång. Tror det är 5 ggr jag börjat om med den. :) Sen var garnet långstickat med. Tog en evighet att ta sig igenom en 50 grams nystan.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Amiechan Ej sänt- Fått
Annamamman Sänt- Ej fått
aneeha Sänt- Ej fått
Anna Ej sänt- Ej fått
Annika80 Sänt- Ej fått
Beckah82 Sänt- Ej fått
Binaem (fd.Birka27) sänt- Ej fått
Camilla74 Sänt- Ej fått
Carina80 Ej sänt- fått
corona sänt- fått
CrazyMagpie Ej sänt- Fått
Elina Ej sänt- fått!
ernamalin Sänt- Fått
esarina Sänt - Fått
Fryle sänt- Fått
Hello Sänt- Ej fått
joelragnar Sänt- Ej fått
Josefina Sänt- Ej fått
jordbarn Ej sänt- Ej fått
Knyttet & K Ej sänt- Fått
lotti Ej sänt- Ej fått
Maerion Ej sänt- Fått
Maddemoa sänt- Ej fått
Marine78 sänt- Ej fått
McMorrigan sänt- Ej fått
Monia sänt- Fått
Neavida sänt- Ej fått
Safireee Sänt- Fått
Sia Ej sänt- Ej fått
sirisirius Ej sänt- Ej fått
Smultronbarn Ej sänt- Fått
sofiutane Sänt- Ej fått
Stream Sänt- Ej fått
zmurfan Sänt- Fått
zandrama Ej sänt- fått
zero.sara Sänt- Fått
zingo Sänt- Fått
verreEj sänt- Fått
Användarens profilbild
Av solängel
Vad fina saker alla får! Och jag med! :D

Men du, min kära mottagare, du får vackert vänta... :hide: :oops: det har varit lite körigt nu med skolan, men nu är jag ledig ett par dagar, så i början på maj skickar jag paket till dig! Förlåt!!!
Av joelragnar
Maddemoa skrev::eld: :eld: :eld: :eld: :eld:

Bild

Bild

Bild

Nu avslöjar jag mig! Det fanns ett kort med i paketet, men det måste ha kommit bort, jag stack in det i efterhand, så det kanske ramlat ut...Men vad kul att du gillade sakerna, och att blusarna passade, modellen är ju skön som sommartröja, täcker lite grann också mot solen men är ändå sval, liksom, var tanken.
Användarens profilbild
Av zmurfan
solängel skrev:Vad fina saker alla får! Och jag med! :D

Men du, min kära mottagare, du får vackert vänta... :hide: :oops: det har varit lite körigt nu med skolan, men nu är jag ledig ett par dagar, så i början på maj skickar jag paket till dig! Förlåt!!!
Kommit på nån idé nu då? :)
Användarens profilbild
Av Beckah82
solängel skrev:Vad fina saker alla får! Och jag med! :D

Det är lugnt :-)

...OM det skulle vara jag alltså hehe
Av Smultronbarn
Oj oj oj! :shock: Vad fina grejjer folk får! :D (Och jag med!) Och vad mycket det är i alla paketen... Känns som om jag bara hinner göra ett pyssel, hoppas det är ok....

Kommer troligtvis inte hinna bli klar förrän till helgen med den sak jag ska skicka, hoppas att mottagaren inte misstycker alltför mycket. Men eftersom det ändå är helgdagar så kan jag ju tänka att det ändå inte skulle kommit fram innan helgen, även om jag postar imorrn... :roll: :floet2:

Ha en trevlig valborg alla pysslare! Nu ska jag återgå till mina pä**** och trå***.... Hihi, avslöjar inget ännu...
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
joelragnar - Jättefin modell på blusen! Är det eget mönster eller finns det i någon tidning/bok?
Användarens profilbild
Av Maddemoa
joelragnar skrev:
Nu avslöjar jag mig! Det fanns ett kort med i paketet, men det måste ha kommit bort, jag stack in det i efterhand, så det kanske ramlat ut...Men vad kul att du gillade sakerna, och att blusarna passade, modellen är ju skön som sommartröja, täcker lite grann också mot solen men är ändå sval, liksom, var tanken.
Tack så mycket! Älskar allt!
Ska kolla en gång till efter kortet.
Användarens profilbild
Av Anna
N uhar jag pysslat klart trodde jag, men nu känner jag mig som värsta snålisen som bara gjort ett pyssel :( Kankse måste jobba lite till....
Av surftrollet
Anna skrev:N uhar jag pysslat klart trodde jag, men nu känner jag mig som värsta snålisen som bara gjort ett pyssel :( Kankse måste jobba lite till....
Jag gjorde också bara en sak.
Användarens profilbild
Av aneeha
Anna skrev:N uhar jag pysslat klart trodde jag, men nu känner jag mig som värsta snålisen som bara gjort ett pyssel :( Kankse måste jobba lite till....
Nejdå! iallfall inte till mej :wink:
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 50

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?