Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Beckah82
zandrama skrev:
Annika80 skrev:
Hello skrev:
Bubbi skrev:Men nu måste jag nog få mitt namn snart. Sedan jag stickade klart Villes senaste tröja så har jag medvetet inte börjat på ett nytt projekt, och nu börjar det klia i fingrarna... :lol:
Du får tåla dig till imorgon kväll :this: Men det är ju kul att folk vill sätta igång!

Och som kommentar till tidigare inlägg - jag hade också tänkt mig ETT plagg till ETT barn, men till oss som har flera barn får givaren välja vilket av barnen, tycker jag. Om den inte absolut VILL göra flera. Men man kan inte vänta sig att FÅ flera. Men det verkar ju som att de flesta är överens om det. I alla fall av de som uttalat sig ovan.
Håller med!
Jag har ju 3 barn och skrev allas storlekar för att givaren skulle få göra i den storleken hon tyckte passade bäst.
:iagree:
Ja precis :-)
Användarens profilbild
Av erisara
Beckah82 skrev:
zandrama skrev:
Annika80 skrev:
Hello skrev:
Bubbi skrev:Men nu måste jag nog få mitt namn snart. Sedan jag stickade klart Villes senaste tröja så har jag medvetet inte börjat på ett nytt projekt, och nu börjar det klia i fingrarna... :lol:
Du får tåla dig till imorgon kväll :this: Men det är ju kul att folk vill sätta igång!

Och som kommentar till tidigare inlägg - jag hade också tänkt mig ETT plagg till ETT barn, men till oss som har flera barn får givaren välja vilket av barnen, tycker jag. Om den inte absolut VILL göra flera. Men man kan inte vänta sig att FÅ flera. Men det verkar ju som att de flesta är överens om det. I alla fall av de som uttalat sig ovan.
Håller med!
Jag har ju 3 barn och skrev allas storlekar för att givaren skulle få göra i den storleken hon tyckte passade bäst.
Ja precis :-)
Tycker jag med.
Av Emmiez
tur att man inte måste gör 3 plagg för att mottagaren har 3 barn, eller 10 plagg om mottagaren har 10 barn :lol:
Användarens profilbild
Av 4ungar
eller hur :lol: :wink:
Användarens profilbild
Av sirisirius
lägger till mig efter moget övervägande! :lol:

abmis
Anna
aneeha
annelie
Annika80
Beckah82
binaem
Bubbi
Camilla_N
corona
doddit
Elina
emmiez
ernamalin
erisara
Hello
Hema
johanna
Knyttet & K
Mammut
Monia
Neavida
Nettan
nevin
puppan
Silent_angel
sirisirius
SkogsKajsa
sofiutane
zandrama
zero.sara
zingo
äpple
4ungar
Av Marine78
Har också tre barn, men räknar så klart inte med att jag skall få ett plagg till dem vardera *skratt*. Vi skall ju inte pyssla ihjäl oss - det skall ju vara roligt! Men som andra skrivit jag har tre barn och "redovisar" dem alla så att givaren själv kan få välja vem hon vill göra något till! Jag vill liksom inte själv välja ut ett utav barnen.
Användarens profilbild
Av Hello
Då är det följande som är med i bytet:
abmis
Anna
aneeha
annelie
Annika80
Beckah82
binaem
Bubbi
Camilla_N
corona
doddit
Elina
emmiez
ernamalin
erisara
Hello
Hema
johanna
Knyttet & K
Mammut
Marine78
Monia
Neavida
Nettan
nevin
puppan
Silent_angel
sirisirius
SkogsKajsa
sofiutane
zandrama
zero.sara
zingo
äpple
4ungar

Marine78 hade fallit bort, så henne har jag lagt till.
Camilla_N har inte pm:at mig och puppan har inte pm:at adress. Om ni är snälla och gör detta pronto, kan jag lotta ut alla ikväll.

Oh, så roligt det ska bli!!
Av Emmiez
:eld: så roligt det ska bli :)
Av Ponyo
Jätteskoj! :D
Som sagt, det kliar i fingrarna. :eld:
Har jag riktig tur så MÅSTE jag göra ett besök i garnaffären eller tygaffären imorgon.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Väntar spänt på adress :eld:
Användarens profilbild
Av zingo
zero.sara skrev:Väntar spänt på adress :eld:
Användarens profilbild
Av Beckah82
Beckah82 skrev:
zingo skrev:
zero.sara skrev:Väntar spänt på adress :eld:
En till :-)

... eller ja, allra mest nyfiken på vad det är för barn :-D om det är en bebis eller stor eller mitt emellan osv :-)
Användarens profilbild
Av erisara
Åh, vad spännande att få se vilken storlek man ska pyssla till. Är det bara jag som läst igenom större delen av barnmönstersamlingen och funderat på vad man ska hitta på beroende på vad det är för barn?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 34

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?