Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Den här kvinnan erkände att hon inte är så haj på det här med sjalar, för det enda hon visste är att den är svart och lång och att hon använde den till sin son när han var liten. Hon tyckte alltid att det var så krångligt att knyta den, och nu ligger den bara i ett skåp och skräpar.

Så idag när jag och Ofelia var på ÖF så såg hon att vi bar i sjal, och genast frågade hon mig om jag skulle vilja ha hennes sjal också :). Självklart, sa jag! Det spelar knappt nån roll vilken sjal det är ens, eftersom jag ska FÅ den av henne alldeles GRATIS :D. Hon ville absolut inte ha några pengar för den.

Svarta trikåsjalar finns väl i de flesta märken, men om det skulle vara en vävd långsjal hon har, vilken skulle det då kunna vara?? Vad tror ni?
Senast redigerad av Minchi den mån maj 05, 2008 19:10, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Bina
Det finns knappt någon svart vävd sjal... låter som hemfärgat... tänk om du får en Indio som är färgad svart :vågen:
Användarens profilbild
Av idamlolsson
....fast jag har en svart vävd långsjal. Hoppe Kapstadt. Fast den har ju en grå kant..
Användarens profilbild
Av Beckah82
Kanske över huvudtaget inte är en "riktig" sjal utan en hemmasydd :-)
Användarens profilbild
Av Beckah82
Läste igen och fattade det som att du inte vet om det är trikå eller vävd?

Då är det nog alldeles säkert en trikå.
Användarens profilbild
Av Minchi
Det får bli en rolig överraskning, helt enkelt :D. Det spelar ingen roll om det är en trikåsjal heller, för jag har bara en och vill gärna ha en till :twisted:

Jag tror inte att det är nån hemmasydd grej, hoppas på att det är en sino, om det nu är en trikå...
Användarens profilbild
Av Minchi
idamlolsson skrev:....fast jag har en svart vävd långsjal. Hoppe Kapstadt. Fast den har ju en grå kant..
Det skulle vara nåt! Åh, nu blir jag ju nyfiken på vad det är jag ska få för någe... :)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Tror också att det nog är en trikå.
Är det en vävd kan det förutom hoppen vara en Ella roo, men jag ´minns inte vad färgen heter.
Användarens profilbild
Av glis
Jag hoppas att du inser hur nyfikna du gör oss och berättar så fort du vet?
Användarens profilbild
Av Allis
mari_tres skrev:Tror också att det nog är en trikå.
Är det en vävd kan det förutom hoppen vara en Ella roo, men jag ´minns inte vad färgen heter.
Ella Roo Seattle, tror jag den svarta heter.
Användarens profilbild
Av Minchi
glis skrev:Jag hoppas att du inser hur nyfikna du gör oss och berättar så fort du vet?
Ja, det är klart att jag berättar :D. Fast det blir inte förrän om en vecka, om jag orkar vänta så länge... Jag kanske måste gå hem till henne och få den tidigare, helt enkelt :roll:
Användarens profilbild
Av Aurian
Sino har väl varit de vanligaste trikå-sjalarna bland "vanligt" folk sen de började säljas i många babybutiker, andra sjalar är kanske inte lika lätta att hitta om man inte vet var man ska söka tänker jag....
Kanske är det en kråkbär :-)
Användarens profilbild
Av Minchi
Ojoj, spänningen stiger!
Vad jobbigt att det är så långt till måndag!!

UBW, trikot-slen, sino kråkbär, Ella Roo Seattle eller Hoppe Kapstadt alltså... Eller någon annan?

Gissa på vetja! Det kan ju bli skoj att se hur många som gissar rätt :D. Och vilken sjal är det lägst odds på?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?