Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zingo
Ska vi ha sjalvisning för dig någon dag? Eller kommer du med på sjalträff?
Av Millas
Jaa, det vote kul med en sjal träff och se hur kan knyter m.m

Har inte fått mina sjalar än, men nu har jag fått tag på en Sino ialla fall får en här på forumet!! Och min andra sjal är på gång... Ska inte ha barn förrän i början av Juli så övning ger färdighet!! Det vore kul att träffas...

Hör av er!!

Sjalträff tror jag är roligare när man fått barnet!!

Mvh Milla
Användarens profilbild
Av karro54
Hej!

Jag är också novis på sjalar, har just köpt en Manduca men skulle vilja bära min groda i en sjal. Om ni ska ses så hänger jag gärna med, jag har inte köpt någon sjal än för jag har ingen aning om vilken som är bra. Jag bor i Örebro.

MVH Karro
Av Millas
Ni är alla välkommna!!

Hoppas jag har fått mina sjalar så kan du ju prova mina!!! Jag har ju inte någon att prova på än..... :roll:

Mvh Milla
Användarens profilbild
Av Foxan
Millas skrev: Jag har ju inte någon att prova på än..... :roll:
Underskatta inte övningar med en stor nalle istället för barnet! :)
Användarens profilbild
Av karro54
Det låter spännande. Om vi väntar till efter den 15/5 så kan vi provbära min Leia som är 3 veckor. Hon har höftledsluxation och blir av med skenan den 15/5, innan dess kan hon inte sitta i varken sele eller sjal.

kram
Av Millas
Det låter perfekt!!! Då har jag fått mina sjalar!!

Och jag har inte någon stor nalle att öva på!! Någon som har kan väl ta med sig en??
Användarens profilbild
Av zingo
karro54 skrev:Det låter spännande. Om vi väntar till efter den 15/5 så kan vi provbära min Leia som är 3 veckor. Hon har höftledsluxation och blir av med skenan den 15/5, innan dess kan hon inte sitta i varken sele eller sjal.

kram
Min I hade oxå skena å jag bar henne det går så bra så!
Användarens profilbild
Av karro54
Jag har en stor nalle som jag kan ta med.
Jag trodde inte det gick att bära med skena det är ju lite stelare då... men hur som helst är hon förkyld och behöver bli lite mer kry...
Användarens profilbild
Av bani
Jag var tvungen att titta in för rubriken såg så rolig ut. :Hahaa: Faust, någon?

*badaboom-tish*
Användarens profilbild
Av amöba
bani skrev:Jag var tvungen att titta in för rubriken såg så rolig ut. :Hahaa: Faust, någon?

*badaboom-tish*
Jag har mer tänkt Mästaren och Margarita :lol:
Användarens profilbild
Av Zalli
Imorgon har du din hoppe millas :wink: Jag postade den idag vid lunchtid :) Då är det bara att plocka fram nallen och öva :D Och det finns massor av filmer på youtube om du ville titta på hur andra gör också :)
Av Millas
Zalli >> Tusen tack!!! Jag vankar fram och tillbaka i väntan på posten... Det blir slitagemärken i parkettgolvet..*LER*

Hör av mig när den kommit så du vet!!

Mvh Milla
Av Millas
Nu har MIN Hoppe kommit!! Jättefin!!! Tusen tack Zalli!!!
Här ska övas, övas.... Är så lycklig att jag skuttar omkring....Grannarna måste tro jag blivit tokig....

Men som min Man brukar säga jag kan ju inte bli något jag redan är!! *skrattar*
Användarens profilbild
Av zero.sara
Man får bli stollig när det kommer en ny sjal :D För det blir jag med varje gång :D :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?