- tis apr 29, 2008 02:05
Vet inte om detta är "rätt sätt" att göra detta på, men jag visste inte vart jag skulle vända mig...
Har aldrig någonsin haft sjal, men vill gärna skaffa en snarast. Har försökt läsa på lite om vad som skulle passa. Det är ju en del pengar så det skulle vara bra att få möjlighet att prova olika sjalar. Vart vänder jag mig då? Finns det någon som säljer flera olika märken? Jag är lite nyfiken på sino, mam eco eller hoppediz(men jag är öppen för andra märken också.) Finns det någonstans där jag kan testa alla dessa? Eller hur funkar det? Jag bor i Björkhagen.
Min bebis är snart 10 veckor och väger drygt 5 kg.
Är lite fundersam över om jag kommer klara av knytandet, verkar krångligt...
Massa frågor helt enkelt. Är det någon som kan svara?
Har aldrig någonsin haft sjal, men vill gärna skaffa en snarast. Har försökt läsa på lite om vad som skulle passa. Det är ju en del pengar så det skulle vara bra att få möjlighet att prova olika sjalar. Vart vänder jag mig då? Finns det någon som säljer flera olika märken? Jag är lite nyfiken på sino, mam eco eller hoppediz(men jag är öppen för andra märken också.) Finns det någonstans där jag kan testa alla dessa? Eller hur funkar det? Jag bor i Björkhagen.
Min bebis är snart 10 veckor och väger drygt 5 kg.
Är lite fundersam över om jag kommer klara av knytandet, verkar krångligt...
Massa frågor helt enkelt. Är det någon som kan svara?