Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av syster_kristin
Har bestämt mig för att inskaffa en Manduca och hoppas på att dottern trivs bra i den trots att hon är lite skeptisk till att sitta mot mig i sjalen nuförtiden (om hon inte är trött och gosig). Nu kommer det svåra: välja färg. Vill eg, helst ha svart men har sett att några tycker det blir varmt i solen och Elsa är jättevarm i sig själv och gillar inte att ha det hett om öroene ;-) Är det någon som har en vit/natur och vet om den lätt blir smutsig? Vill helst ha någon neutral färg tror jag...fast den röda är ju hemskt snygg... Jag och min beslutsångest :roll: Hjälp mig!
Användarens profilbild
Av jag71
Hmm är det inte siena som har en vit? Jag skulle ju köpt en svart för jag skulle inte trivas i någonannan färg men tycker du rött är snyggt så köp den!
Av syster_kristin
siena? vet inte vad det är. Men Manducan vet jag finns i natur/vit. Jag trivs också bäst i svart egentligen.
Användarens profilbild
Av Elin G
syster_kristin skrev:siena? vet inte vad det är.
Siena är en sjalbarnare. Du kan pm:a henne om hon inte svarar självmant.
Användarens profilbild
Av telistant
Den vita är ju jättesnygg! Vi har dock den röda som vi valde dels för att vi gillar rött dels för smutsaspekten. Nu har den varit med ett tag och det vita på bågarna på framsidan och på insidan är då rent och fint fortfarande det som är skitigt är där L suger på remmarna, fina dreggelspår :lol: men det är väl oundvikligt. Om man har en vit kan man ju fixa "sugskydd" av tex en tvättlapp och då skriker de inte med sin närvaro på den ljusa bakgrunden

Egentligen skulle jag villja ha en som är mest i natur och med vita ränder, liksom tvärtom mot hur den vita är
Av syster_kristin
Elin G skrev:
Ha,ha, Sjalnovis stämmer verkligen på mig. Jag trodde Siena var en tillverkare/märke på bärsele :lol:
Av syster_kristin
telistant skrev:Den vita är ju jättesnygg! Vi har dock den röda som vi valde dels för att vi gillar rött dels för smutsaspekten.

Egentligen skulle jag villja ha en som är mest i natur och med vita ränder, liksom tvärtom mot hur den vita är
Ja, den vita är snygg, alla är snygga "tyvärr". Din färgkombo vore nå´t, du får tipsa dem och be om provision på antal sålda selar :)
Användarens profilbild
Av jag71
Elin G skrev:
Men oj vad dumt! Tänk att jag inte tänker på att inte alla "bor här". *skäms* Förlåt, var inte min mening att förvirra och röra till.
Användarens profilbild
Av busflickan
Jag har en röd här hemma och jag tänkte på samma sätt som du. Dottern blir så fort överhettad och en vit kanske blir smutsig fort. Den röda är dock jättefin och bra! Dottern var inte ett sjalbarn, hon gick bara med på sjal om hon var trött och skulle sova. Men Manducan går jättebra i flera timmar :love:
Användarens profilbild
Av boosten
Vi har en vit (som ska bli gul imorgon :eld:) och den är inte det minsta smutsig hittills. Vi har också en mörkbrun ergo, och den är alltid betydligt smutsigare än den vita manducan nånsin varit, eftersom snor och dreggel som är det som selar mest får utstå är ljust i färgen. :wink:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
boosten skrev:Vi har en vit (som ska bli gul imorgon :eld:) och den är inte det minsta smutsig hittills. Vi har också en mörkbrun ergo, och den är alltid betydligt smutsigare än den vita manducan nånsin varit, eftersom snor och dreggel som är det som selar mest får utstå är ljust i färgen. :wink:

Ååååh, gul :love: Du måste visa bild omedelbums när den är klar :this:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Knyttet & K skrev:
boosten skrev:Vi har en vit (som ska bli gul imorgon :eld:) och den är inte det minsta smutsig hittills. Vi har också en mörkbrun ergo, och den är alltid betydligt smutsigare än den vita manducan nånsin varit, eftersom snor och dreggel som är det som selar mest får utstå är ljust i färgen. :wink:

Ååååh, gul :love: Du måste visa bild omedelbums när den är klar :this:
:iagree:
Användarens profilbild
Av zero.sara
syster_kristin Välj den färgen du tycker är snyggast då blir den mest använd :wink: Själv har jag en röd men skulle lätt kunna tänka mig en petrol eller vit som skulle kunna bli brun (också :hide: Maken blir inte glad på mig men hangillar ju ifs manducan....)
Ser fram emot att få se en gul manduca
Användarens profilbild
Av telistant
Vill se :eld:
Av syster_kristin
busflickan skrev:Jag har en röd här hemma och jag tänkte på samma sätt som du. Dottern blir så fort överhettad och en vit kanske blir smutsig fort. Den röda är dock jättefin och bra! Dottern var inte ett sjalbarn, hon gick bara med på sjal om hon var trött och skulle sova. Men Manducan går jättebra i flera timmar :love:
Elsa är likadan, om man är "sovetrött" är sjalen mysig men annars verkar hon känna sig för "låst" i den. Kul att höra att din dotter var likadan men gillan Manducan!

Zero.sara: Det svåra är ju att veta vilken jag gillar bäst! Beslutsångest är mitt medfödda handikapp :roll: Det vore lättare om någon vore jätteful jue...

Boosten: Lillan gillar att slicka på sin bruna fleecetröja och det ser ju inte helt mysigt ut, så det får nog bli en vit. Är ju en neutral färg som man inte tröttnar så lätt på också. Men den går alltså att färga om man trots allt skulle göra det?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?