Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
Är ganska ny i sjalvärlden och jag undrar när det kommer nya färger och mönster på vävda sjalar. "Hoppe, diddy, stork, BBB och Easycare"

Kanske är en skitdum fråga, om det nyss lanserats nya färger, men jag har bara sjalat i 2 månader oc vet ju inte när de nuvarande färgerna kom :rodna:
Användarens profilbild
Av diddeldi
det är lite olika :D

hoppe = hoppediz, där kommer det inte så ofta nya färger men det har just kommit en som heter miami och är rosa :D

didy = didymos, där kommer det ofta små serier av "limited edition", men nya färger som kommer in i ordinarie sortimentet är inte riktigt lika ofta, fast några gånger per år i alla fall. senaste är nog wellen lind (som är grön).

bbb = bali baby breeze. där kommer det nya färger då och då och jag kan avslöja att det är nya på väg inom väldigt kort :wink:

stork = storchenwiege och easy = easycare, där har jag inte lika stor koll men det är rätt länge sen de kom med något nytt om jag inte minns fel.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Hoppe och didy har det kommit med nya färger under mitt år som sjalare. Stork, BBB (men jag tror märket var rätt nytt i Sverige förra våren?) och easy har jag inte sett några nya färger på under året som gått.
En ny sjal som kommer snart är ellevill Zara Den tycker jag verkar intressant och fin :)
Användarens profilbild
Av zero.sara
diddeldi skrev:det är lite olika :D

hoppe = hoppediz, där kommer det inte så ofta nya färger men det har just kommit en som heter miami och är rosa :D

didy = didymos, där kommer det ofta små serier av "limited edition", men nya färger som kommer in i ordinarie sortimentet är inte riktigt lika ofta, fast några gånger per år i alla fall. senaste är nog wellen lind (som är grön).

bbb = bali baby breeze. där kommer det nya färger då och då och jag kan avslöja att det är nya på väg inom väldigt kort :wink:

stork = storchenwiege och easy = easycare, där har jag inte lika stor koll men det är rätt länge sen de kom med något nytt om jag inte minns fel.
Och det var visst en mycke kunnigare som redan hunnit svara :D

Nya färger på BBB låter intressant, när är dom på ingång?
Användarens profilbild
Av diddeldi
zero.sara skrev:
diddeldi skrev:det är lite olika :D

Och det var visst en mycke kunnigare som redan hunnit svara :D

Nya färger på BBB låter intressant, när är dom på ingång?
den som lever får se 8)

inte så jättelänge dröjer det :lol:
Användarens profilbild
Av zero.sara
diddeldi: Okej det blir som vanligt då, surfa in på din sida nån gång om dan och titta på fina sjalar och selar 8) (och önska sig mera pengar att lägga på sjalar och selar :lol: )
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Tack!

Vad spännande! :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
:eld: nu såg jag att dom nya färgerna på BBB och BBS har kommit :eld:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?