Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marine78
Smultronbarn skrev:
zero.sara skrev:Snygga kläder :D
:iagree:

Fina tyger - fina plagg! :loving:
Känner mig stolt att jag avslöjade avsändaren... 8) Livebild ska jag försöka med, vet bara inte hur jag ska kunna lägga upp den här, men kanske kan tjuvlåna lite bildutrymme nånstans. :wink:

Fina lappar med texten "älsklingsbarn" är det på också. Lite nyfiken: var har du fått tag på dem Marine78? Eller är det ditt "varumärke"?
Det är mitt "varumärke" precis som du gissade. Fast inget registrerat...ännu ;-)
Användarens profilbild
Av Hello
Stream skrev:
zingo skrev:Jag har fått jättefina Örhängen Jag tror det var de som var i tjuvtitten! :vågen: (du får gärna lägga in hela bilden nu!)
Ja, det var det!

Här är en bild som visar hur de ser ut:
Bild

Det är ringar av silver och färgad aluminium. Själva krokarna är i silver också (hoppas att du kan ha dem :roll:)
Tjolahopp vilka häftiga!!!
Användarens profilbild
Av Safireee
På måndag kommer ett paket landa i någons brevlåda. Hade nog blivit skickat tidigare om jag hade haft en brevvåg (tror det är tredje gången nu som jag går och väger ett paket på icas fruktvåg! :oops:) :mrgreen:

Amiechan Ej sänt- Fått
Annamamman Sänt- Ej fått
aneeha Sänt- Ej fått
Anna Ej sänt- Ej fått
Annika80 Sänt- Ej fått
Beckah82 Sänt- Ej fått
Binaem (fd.Birka27) Ej sänt- Ej fått
Camilla74 Sänt- Ej fått
Carina80 Ej sänt- fått
corona sänt- fått
CrazyMagpie Ej sänt- Ej fått
Elina Ej sänt- fått!
ernamalin Ej sänt- Fått
esarina Sänt - Fått
Fryle sänt- Fått
Hello Sänt- Ej fått
joelragnar Ej sänt- Ej fått
Josefina Sänt- Ej fått
jordbarn Ej sänt- Ej fått
Knyttet & K Ej sänt- Fått
lotti Ej sänt- Ej fått
Maerion Ej sänt- Fått
Maddemoa sänt- Ej fått
Marine78 sänt- Ej fått
McMorrigan sänt- Ej fått
Monia Ej sänt- Fått
Neavida Ej sänt- Ej fått
Safireee Sänt- Fått
Sia Ej sänt- Ej fått
sirisirius Ej sänt- Ej fått
Smultronbarn Ej sänt- Fått
sofiutane Sänt- Ej fått
Stream Sänt- Ej fått
zmurfan Ej sänt- Fått
zandrama Ej sänt- Ej fått
zero.sara Sänt- Fått
zingo Ej sänt- Fått
verreEj sänt- Ej fått
Användarens profilbild
Av binaem
Nu har jag sent om sider börjat. Och det är enn riktigt långskott om mottagaren kommer att gilla den eller ej :lol: Hoppas retro och gillar alla färger kan vara lika med sekelskiftesromantik :roll:
Av Smultronbarn
binaem skrev:Nu har jag sent om sider börjat. Och det är enn riktigt långskott om mottagaren kommer att gilla den eller ej :lol: Hoppas retro och gillar alla färger kan vara lika med sekelskiftesromantik :roll:
På våren känner sig väl alla lite romantiska eller??? :floet2: Det blir säkert bra tror jag! :tumup: Bara man får ett paket tillbaka, och man vet ju att personen funderat och pysslat just till mottagaren, tror jag man blir glad.
Av Smultronbarn
Marine78 skrev:
Smultronbarn skrev:
zero.sara skrev:Snygga kläder :D

Fina tyger - fina plagg! :loving:
Känner mig stolt att jag avslöjade avsändaren... 8) Livebild ska jag försöka med, vet bara inte hur jag ska kunna lägga upp den här, men kanske kan tjuvlåna lite bildutrymme nånstans. :wink:

Fina lappar med texten "älsklingsbarn" är det på också. Lite nyfiken: var har du fått tag på dem Marine78? Eller är det ditt "varumärke"?
Det är mitt "varumärke" precis som du gissade. Fast inget registrerat...ännu ;-)
Aha! Vilket bra och gulligt varumärke! :loving:
Förresten, min man tittade på kläderna och sade nåt i stil med "är du säker på att de där är hemsydda, de ser ju jätteproffsiga ut". Hi hi, vet inte som det skall tolkas som jättebra betyg till dig, eller som bottenbetyg till min sykonst... :oops: (Fast jag kan ju hålla med om att alla sömmarna i dressen är jättesnygga! :tumsup:)
Av Marine78
Smultronbarn skrev:
Aha! Vilket bra och gulligt varumärke! :loving:
Förresten, min man tittade på kläderna och sade nåt i stil med "är du säker på att de där är hemsydda, de ser ju jätteproffsiga ut". Hi hi, vet inte som det skall tolkas som jättebra betyg till dig, eller som bottenbetyg till min sykonst... :oops: (Fast jag kan ju hålla med om att alla sömmarna i dressen är jättesnygga! :tumsup:)
Jo jag tyckte det passade efter en del grunnande. Lite långt namn kanske , men alla har vi ju våra älsklingsbarn inte sant?
Får tacka för det omdömet och klappa lite extra på overlocken ikväll - det är ju den som hjälper mig att få sömmarna så schyssta *skratt*. Annars är jag lite ovän med min vanliga maskin för tillfället *skratt*.
Användarens profilbild
Av Beckah82
binaem skrev:Nu har jag sent om sider börjat. Och det är enn riktigt långskott om mottagaren kommer att gilla den eller ej :lol: Hoppas retro och gillar alla färger kan vara lika med sekelskiftesromantik :roll:
Vilket sekelskifte? :-)

Om det är jag (jag har sagt retro och alla färger) så går det bra med preciiiis vad som helst i vilken färg som helst :-)
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Smultronbarn skrev:
På våren känner sig väl alla lite romantiska eller??? :floet2: Det blir säkert bra tror jag! :tumup: Bara man får ett paket tillbaka, och man vet ju att personen funderat och pysslat just till mottagaren, tror jag man blir glad.
Användarens profilbild
Av Anna
Jag har en ideé och massa prestationsångest. Det blir inte osm jag vill :? så jag behöver nog komplettera materialet lite, undra just om ungarna orkar med en tur till stan...
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag har kommit på en helt annan sak jag vill göra så det är tur jag ska på pysselträff i helgen så jag kan pyssla med det.
Ska fixa en förhandstitt på vad min svärfar byggt till mig så jag ska kunna pyssla. :)
Användarens profilbild
Av zmurfan
Svärfar byggde en sån här till mig:
Bild
Och en sån här:
Bild
Jag tänkte använda det här garnet:
Bild
Av surftrollet
zmurfan skrev:Svärfar byggde en sån här till mig:
Bild
Och en sån här:
Bild
Jag tänkte använda det här garnet:
Bild
:app: Kul! Jag har också funderat på att bygga mig en påtbräda!
Användarens profilbild
Av zmurfan
Nu ska jag bara komma på hur jag ska göra med den avlånga. Den runda har jag kommit på hur man använder. Har gjort en liten "korv". Men den avlånga vet jag inte riktigt hur man använder ännu.

*letar beskrivningar som inte är så svåra att förstå*
Av surftrollet
Du kan antingen göra som på den runda, eller lägga i zickzack mellan pinnarna, så att du får ett kryssmönster liksom när alla pinnar är rundade.
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 50

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?