Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Myrten
Millas skrev:Jag har avbeställt dom... Jag ska försöka få tag på en Sino..
Om jag inte sett fel finns det Sinos ute både på Blocket och under "Säljes" på Sjalbarn. Tradera är också ett tips. Jag är också ute och letar sjalar (en Sino har jag redan skaffat) och det kommer nya tips HELA tiden = svååårt att bestämma sig... Jag vill ha massor av pengar!... Sjalar menar jag!
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tycker inte personligen att sino är så mycket svalare än moby, jag hade själv moby till min majbebis och tyckte det funkade. men alla långsjalar blir ju lite varma förstås.
Användarens profilbild
Av milimani
Jag har haft både moby, sino och tricot slen och jag toksvettades i både mobyn och tricoten. Sinon är underbar och värd sitt pris och jag tycker även att sinon är enklare att knyta eftersom den är så tunn.

Men smaken är så olika, välj en sjal du tycker är snygg!
Av Millas
Hej!! Har nu sett att man kan klöpa antingen Hoppedize eller gauze begangat... Vilken är bäst till min lilla????

Jaghar köpt en Sino nu till början med sen till hösten vill jag ha en vävd sjal!! Jag har stl ca 54 efter graviditeten.. Och är varm av mig!! Och jag måste ha maximalt stöd pga jag har fibro och whiplash...

Snälla hjälp innan dom blir sålda!!!!

Och vad är skillnaden mellan Calin Bleu Gauze och Bali Baby Breeze??

Mvh Milla
Användarens profilbild
Av Gullan
Eftersom du har ryggproblem skulle jag säga - välj en diagonalvävd sjal :) Hoppediz, Didymos, Storchenwiege coh Easycare avlastar jättebra!
En gauze är tunn och avlastar inte lika bra, men blir inte heller lika varm som ovanstående... Det är hela tiden en avvägning mellan avlastning och värme. Varmt blir det nog vad man än väljer, bebisens och din kroppsvärme, tyg som isolerar runt och sommarväder... DET blir varmt!

Finns det inga fler sjalare där du bor? Kolla under bärsjalsträffar. Då kan du få se och prova de sjalar som de har. Kanske hittar du en favorit!
Av Millas
Det finns inga sjalbärare där jag bor!!! Ingen känner jag heller.... Måste lita på vad ni "proffs" säger...

Och tro mig det underlättar massor... Tusen Tack!!!
Användarens profilbild
Av Gullan
Jag vet precis hur det är - jag har 24 mil till sjalvänner i Östersund... Blir inte direkt så att vi springer på varann.
Av Millas
:babysits: Vill bara säga att jag köpt en Hoppe!!!!! Av en här på forumet!!!! Får den nästa vecka!!! :vågen:

Är så glad.... så nu är jag en stolt ägarina till en Hoppe och en Sino!!! Så nu kan "liten" titta ut!!!!!

Vill tacka alla som hjälpt mig med att hitta rätt!!!!
Användarens profilbild
Av zero.sara
Millas skrev:Det finns inga sjalbärare där jag bor!!! Ingen känner jag heller.... Måste lita på vad ni "proffs" säger...

Men om du bor i Nora är det ju inte så långt till Örebro och här är vi flera aktiva :) Jag och zingo bor dessutom halvägs till Nora och har inget emot utflykter åt Nora hållet :wink:
Av Millas
Sara.Zero >>det vore jättekul och träffas!!! Vi får höras!!
Användarens profilbild
Av zero.sara
Nu ska vi ordna sjalträff inne i Örebro igen :D Du är hjärtligt välkommen.
Se tråden för att vara med och bestämma dag och var vi ska vara :)
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... 84#1288484
Användarens profilbild
Av zingo
Millas skrev:Det finns inga sjalbärare där jag bor!!! Ingen känner jag heller.... Måste lita på vad ni "proffs" säger...

Men... vi finns ju här. Jag å zerosara hjälper dig gärna det är ju inte så långt !Hur stora är dina andra barn ?
Av Millas
*skrattar* Mina andra barn är gamla.... Den äldsta är 15 år och den yngsta.. 8 år..

Så det blir en liten sladdis.... Nu i Juli!!
Användarens profilbild
Av zero.sara
8 då är den ju lika gammal som våra äldsta tjejer :D (zingo och jag har varsin) :)

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?