Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej!
Har precis börjat använda sjal. Var lite tveksam när vi beställde vår MobyWrap men nu är lillen född och det visade sig att han är en riktig gosbebis, ett riktigt sjalbarn som vill vara nära mest hela tiden. Har använt Mobyn mycket hemma, men nu vill jag börja använda nån sjal som man kan ta på lite snabbare och som tar liten plats (helst). Nåt man kan ha i skötväskan och ta fram när lillen blir akut kelig. Vad köper man? Har funderat på ringsjal, bärpåse eller Mei tai. Vad tror ni? Annat förslag.
Användarens profilbild
Av Gullan
Ringsjal är snabbt, men belastar ju bara axeln - bärpåse är också ett alternativ. Fungerar på samma sätt, men man slipper ringarna.

Tunna sjalar som Rebozo, gauze är bra att ha i väskan - eller så har man dem redan knutna på sig i ett dubbeltX - bara att stoppa bebis i när han/hon vill upp :)

MeiTai tyckte jag blev bra när D var lite större, men då ville jag nog knyta upp henne där det var torrt och rent - banden har en tendens att hamna i vattenpölar :(
Användarens profilbild
Av milimani
Easy Hug! Det är en dubbel bärpåse som inte behöver knytas. Tas på superfort (snabbare än ringsjal tycker jag) och tar ingen plats alls. Avlastar mycket bättre än både ringsjal och enkel bärpåse. Se annonserna till höger.
Användarens profilbild
Av Tonsai
milimani skrev:Easy Hug! Det är en dubbel bärpåse som inte behöver knytas. Tas på superfort (snabbare än ringsjal tycker jag) och tar ingen plats alls. Avlastar mycket bättre än både ringsjal och enkel bärpåse. Se annonserna till höger.
Har funderat på en EasyHug. Är den bättre än en TriCotti?
Användarens profilbild
Av milimani
JennyThor skrev:
milimani skrev:Easy Hug! Det är en dubbel bärpåse som inte behöver knytas. Tas på superfort (snabbare än ringsjal tycker jag) och tar ingen plats alls. Avlastar mycket bättre än både ringsjal och enkel bärpåse. Se annonserna till höger.
Har funderat på en EasyHug. Är den bättre än en TriCotti?
Den är ju stadigare eftersom den är vävd. Tricottin blir ju lite svajig när barnet är några månader. Easy Hugen är ändå väldigt tunn och efter lite användning blir den riktigt mjuk. Jag tycker den är suverän som snabbsjal (ut-in i affären, hemma när barnet vill upp och ner mkt ect).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?