- tor apr 24, 2008 23:33
Bilder på allas alster finns här:
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=92783
Helt fräckt drar jag streck i debatten och startar härmed en anmälningstråd. Varje gång jag har tittat till omröstningen har det varit ca 2/3 på barnplagg och 1/3 på kuddfodral, så då organiserar jag ett majbyte på temat BARNPLAGG.
PM:a mig om du vill vara med senast tisdag 29 april kl. 12.00 (för jag är bortrest Kristi Him-helgen, så senare anmälan innebär att man får sina bytespartners först den 5 maj och det är väl lite sent).
Skicka med svar på följande frågor i PM:et:
* Pojke eller flicka?
* Storlek?
* Gillar mest retro/unisex/modernt eller hur du nu vill beskriva din klädsmak/hur du klär dina barn.
* Adress till ev blogg/hemsida.
* Namn och adress
OBSERVERA! Det är givaren som bestämmer vad som tillverkas och skickas. Svaren på ovanstående är endast till för att eventuellt hjälpa givaren på traven och ska inte ses som någon "beställning" av något slag. Personligen skulle jag uppskatta om man INTE använder ordet "önskemål" i sammanhanget.
Oh, vad det här ska bli kul, tycker jag!
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=92783
Helt fräckt drar jag streck i debatten och startar härmed en anmälningstråd. Varje gång jag har tittat till omröstningen har det varit ca 2/3 på barnplagg och 1/3 på kuddfodral, så då organiserar jag ett majbyte på temat BARNPLAGG.
PM:a mig om du vill vara med senast tisdag 29 april kl. 12.00 (för jag är bortrest Kristi Him-helgen, så senare anmälan innebär att man får sina bytespartners först den 5 maj och det är väl lite sent).
Skicka med svar på följande frågor i PM:et:
* Pojke eller flicka?
* Storlek?
* Gillar mest retro/unisex/modernt eller hur du nu vill beskriva din klädsmak/hur du klär dina barn.
* Adress till ev blogg/hemsida.
* Namn och adress
OBSERVERA! Det är givaren som bestämmer vad som tillverkas och skickas. Svaren på ovanstående är endast till för att eventuellt hjälpa givaren på traven och ska inte ses som någon "beställning" av något slag. Personligen skulle jag uppskatta om man INTE använder ordet "önskemål" i sammanhanget.

Oh, vad det här ska bli kul, tycker jag!
Senast redigerad av Hello den tis maj 06, 2008 12:28, redigerad totalt 3 gång.
Mamma till tre flickor, födda -98, -01 och sept -06.
Bär inte så mycket längre
men använder Ulli-storken när det går. Har också sytt en ergo-inspirerad sele.
Välkommen in på min blogg
Bär inte så mycket längre

Välkommen in på min blogg