Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Monia skrev:Nu är kuddfodralet på gula lådan och här kommer bild:Hurra! Den ser jättefin ut. Men du är en riktig fresterska... bilden är så liten att jag knappt ser. Längtar verkligen till den anländer hit!!! Kom ihåg att pma kontonummer! Tusen tack Monia!!!
Det är ett tyg från 70-talet som skulle bli sidenslipsar...
florin skrev:Jag går fortfarande runt och funderar på vad jag ska välja för tyg....
Har du nått favorit-mönster?
svas skrev:Idag anlände något mjukt och lent. I en alldeles perfekt grön nyans.Bild!!
Marcys kudde
marcy skrev:[/quote]
Bina skrev:Det här var en seeeeeeeeeeeg trådDen som väntar på något gott!!!![]()
Väntar på att se det slutgiltiga kuddhavet
svas skrev:Bina skrev:Det här var en seeeeeeeeeeeg trådDen som väntar på något gott...![]()
Väntar på att se det slutgiltiga kuddhavet
svas skrev:Idag kom en silkeslen kudde i bruna nyanser från Monia! Jag är glad att det blev ett kuddfordral istället för slipsar. Jättefint tyg, och väldigt välsytt. Tack MoniaKul att du gillar den!
1. Marcy/har fått/
2. Delfinen_78/har pmat adress/fodral klart/har betalat/
3. Monia/har fått/
4. Dreamy-Streamy
5. Florin
6. Sockertopp
7. zmurfan/har fått
8. Jordbarn/har fått
9. ZaZi/lämnar nog över irl hoppas jag/
10. McMorrigan/har fått
11. Kaja/har fått
12. Tisse/har diskuterat garn och utformning/
För att sen en sammanställning av klara kuddar kan ni kolla i bloggen - välj etikett Kuddprojektet.
Så kul det här.
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?