Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Silverälva
Sanfora skrev:KAJA!
Jag läste slarvigt, trodde det rosa var velour... Jag hoppar över då, jag var bara intresserad av rosa velour...
Jag har inte hunnit mäta den biten jag har här, men den bör räcka till dig gott och väl! Rosa velour alltså :)
Användarens profilbild
Av ernamalin
ernamalin skrev:
Kaja skrev:
ernamalin skrev:
Kaja skrev:
ernamalin skrev:
mist skrev:Pippi, hur stor bit? Frotten också av intresse :)
Frottén kommer med all säkerhet åka till florin :wink: och Pippityget är ca 70*70cm med 2 "flärpar" på vardera ca 18*40cm.
Var sitter flärparna?? Antar att de sitter åt sidorna, om de då sitter i nederkant så är jag intresserad. Kolla i högen sidan 8. Eller önska...

//Kaja
En uppe och en nere på samma sida, e du mé?
Lite som en hästsko.
Japp. Då är jag med. Hittar du något som du vill byta med??
Jojomen, gillar såväl trikåtyget med hjärtan som rosa stretchfrotté och brun/beige velour :D
Har Pmat mist för att höra hur intresserad hon var bara, återkommer när jag vet.
Tyvärr Kaja, mist vill ha Pippityget.
Användarens profilbild
Av Kaja
ernamalin skrev:
ernamalin skrev:
Kaja skrev:
ernamalin skrev:
Kaja skrev:
ernamalin skrev:
mist skrev:Pippi, hur stor bit? Frotten också av intresse :)
Frottén kommer med all säkerhet åka till florin :wink: och Pippityget är ca 70*70cm med 2 "flärpar" på vardera ca 18*40cm.
Var sitter flärparna?? Antar att de sitter åt sidorna, om de då sitter i nederkant så är jag intresserad. Kolla i högen sidan 8. Eller önska...

//Kaja
En uppe och en nere på samma sida, e du mé?
Lite som en hästsko.
Japp. Då är jag med. Hittar du något som du vill byta med??
Jojomen, gillar såväl trikåtyget med hjärtan som rosa stretchfrotté och brun/beige velour :D
Har Pmat mist för att höra hur intresserad hon var bara, återkommer när jag vet.
Tyvärr Kaja, mist vill ha Pippityget.
Okidoki.
Användarens profilbild
Av sofiutane
Har hittat lite till som kan få lämna oss.

En lustig gardin.
Bild

Färgerna på bilden stämmer inte alls. De är mycket mörkare och murrigare. 120 cm brett 135 långt
Bild
Bild

Sen måste jag också säga att det första blommiga tyget i orange och brunt jag la ut och kalletyget fortfarande finns för byte.
Användarens profilbild
Av florin
sofiutane skrev:Har hittat lite till som kan få lämna oss.

En lustig gardin.
Bild

Färgerna på bilden stämmer inte alls. De är mycket mörkare och murrigare. 120 cm brett 135 långt
Bild
Bild

Sen måste jag också säga att det första blommiga tyget i orange och brunt jag la ut och kalletyget fortfarande finns för byte.
Det aär alltså dessa jag gärna skulel byta till mig!!!!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Sanfora skrev: Bild

Jag letar mjukt jeans/denim och fodertyg, fräsiga trikåtyg och fina velour bland annat.[/img]
Jag upptäckte den här tråden lite sent, har du kvar Brieditistyget från Ikea? Isf vill jag jättegärna byta till mig det. Hur stort är det?
Jag har ganska mycket enfärgad velour, vilka färger är du mest intresserad av?

Jag är också på jakt efter fin frotté om någon har. Behöver inte vara jättestora bitar.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Mc Morrigan - Din gula velour byter jag gärna till mig beroende på hur stor bit det är. Är den gul på baksidan också?

Jag är också på jakt efter klarblå och ärtgrön velour.
Användarens profilbild
Av florin
Knyttet & K skrev:Mc Morrigan - Din gula velour byter jag gärna till mig beroende på hur stor bit det är. Är den gul på baksidan också?

Klarblå velour har nog jag.... Ska leta
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Knyttet & K skrev:Mc Morrigan - Din gula velour byter jag gärna till mig beroende på hur stor bit det är. Är den gul på baksidan också?

Jag ska kolla! Men om en stund.....jag har fått hem fem stoooora påsar tyg! 8)
Användarens profilbild
Av Sanfora
Knyttet & K skrev:
Sanfora skrev: Bild

Jag letar mjukt jeans/denim och fodertyg, fräsiga trikåtyg och fina velour bland annat.[/img]
Jag upptäckte den här tråden lite sent, har du kvar Brieditistyget från Ikea? Isf vill jag jättegärna byta till mig det. Hur stort är det?
Jag har ganska mycket enfärgad velour, vilka färger är du mest intresserad av?

Jag är också på jakt efter fin frotté om någon har. Behöver inte vara jättestora bitar.
Jag har kvar Brieditistyget och ska mäta det, om du bara kan informera mig om vilket det är :Hahaa: Först gissar jag på stormönstrade orangea, sedan Ikea goes Josef Frank? Tell me!
Vill ha någon glad och somrig färg, typ rosa/cerise eller orange eller kanske lila i rätt nyans.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Sanfora - Det är tyget som ligger mellan det med stjärnor och det blåa med vita fröhus (eller vad det nu är). Vit botten och lite folkloreinspirerat mönster, eller vad man ska säga.

Rosa och cerise velour har jag. Cerise är jag säker på, det rosa vet jag inte hur mycket jag har kvar. Jag ska mäta när jag har fått barnen i säng.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
florin skrev:
sofiutane skrev:Har hittat lite till som kan få lämna oss.

En lustig gardin.
Bild

Bild
Bild

Det aär alltså dessa jag gärna skulel byta till mig!!!!
:lol: :wink:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Hittade lite mer tyg som jag kan byta bort!

två först är trikåtyger. Den andra har jag även i brunt på bilden nedanför.
tyg tre är lite tjockare av typ lite grövre byxtyg. Den fjärde är lite som bäckebölja fast mindre! (Kan för mitt liv inte komma på vad det heter just nu!!)
Bild

Bild
Användarens profilbild
Av ernamalin
McMorrigan skrev:Hittade lite mer tyg som jag kan byta bort!

två först är trikåtyger. Den andra har jag även i brunt på bilden nedanför.
tyg tre är lite tjockare av typ lite grövre byxtyg. Den fjärde är lite som bäckebölja fat mindre! (Kan för mitt liv inte komma på vad det heter just nu!!)
Bild

Bild
Åh, vad är du ute efter?
Vill ju ha det bruna trikåtyget och det första trikåtyget
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 23

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?