Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Linda
Hej!
Jag funderar på en ny sjal ni till lillebror (2 mån). Jag har en Hoppe och tycker att knuten blir för stor.
Funderar lite på en girasol eller diddy? Men ju mer jag kollar omkring desto fler valmöjligheter tycks det bli. Funderar på att köpa begagnat, tycker de är lite väl dyra som nya.
Klarar jag mig med en 4,2m? Jag är 160 cm och stl 36.
Skulle gärna också ha en lite kortare men vill ju kunna använda den direkt. Vilka knytningar är lite kortare och funkar till en sån liten?

Tack för svar!
Användarens profilbild
Av jag71
Jag skulle ju köpa en mimmis krinklade. Den avlastar inte fullt så mycket som en hoppe men den är sval, lättknuten, liten knut, snygg, inte allt för dyr (finns även att få tag i andra hand), mjuk, tar liten plats. Jag skulle kunna skriva mer men det behövs inte :D . Jag har två sjalar som får stanna hos oss och det äe min hoppe och min mimmis krinklade.
Mimmis krinklade finns i två längder men den finns i ett "sysjälv"-kit och då kan man ju få den i vilken längd som helst (sen tror jag att du kan maila mimmis och kolla om den inte finns att få som lite kortare).
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag skulle inte välja att ha bara en 4,2-meterssjal, jag tycker att det blir lite kort. fast det finns förstås de som vill ha det så också :wink: . men jag skulle hellre satsa på 4,7. jag har ingen girasol men på didyn blir det rätt små knutar (jämfört med hoppis).

knytningar som kräver kortare sjal är till exempel ryggsäck och höftkryss. fast de använder man kanske mer när barnet blivit lite större.
Användarens profilbild
Av Linda
Tack för svaren. Jag behöver en sjal som avlastar bra känner jag. Men det får bli en lite längre då tror jag. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?