Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
FiaLisa skrev:Jaaa! Och allt det här är ditt fel, Anso. :wink:
:mrgreen:
Användarens profilbild
Av 4ungar
Anso skrev:
FiaLisa skrev:Jaaa! Och allt det här är ditt fel, Anso. :wink:
:mrgreen:
:hopmad: jasså det var du som började, tja det var fina tyger ialla fall :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
Moooohaaaaa! :twisted:
Det finns mer tyg! Fick just ett mail av henne att hon hade lite mer så jag slog till på några meter till...... :roll: :oops:
Användarens profilbild
Av Anso
Anso skrev:Moooohaaaaa! :twisted:
Det finns mer tyg! Fick just ett mail av henne att hon hade lite mer så jag slog till på några meter till...... :roll: :oops:
Tyvärr så lägger hon inte ut mer på Tradera innan sommaren men de som redan har köpt kan säkert maila om de vill ha mer. Hmmm, ska jag be om att få provision??? :lol:
Av Marine78
Vet du vilka färger hon hade? Neeeeej, jag ska INTE ha mer (försöker intala mig själv det i alla fall ;-) )
Användarens profilbild
Av zandrama
Och jag betalade inte förrän igår pga en borttappad inloggninsdosa till banken, men nu väntar jag också på mitt paket. :eld:
Användarens profilbild
Av Anso
Marine78 skrev:Vet du vilka färger hon hade? Neeeeej, jag ska INTE ha mer (försöker intala mig själv det i alla fall ;-) )
Randigt! :D
Lime/blått/mörkblått/rött, blått/blått, röd/blå eller om den ev. var cerise/blå, rosa/vit, enfärgat, rött, blått, grönt. Kommer inte ihåg riktigt men det här och några enstaka till. Nä, du behöver nog inget mer. :hellu:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Anso skrev:
Marine78 skrev:Vet du vilka färger hon hade? Neeeeej, jag ska INTE ha mer (försöker intala mig själv det i alla fall ;-) )
Randigt! :D
Lime/blått/mörkblått/rött, blått/blått, röd/blå eller om den ev. var cerise/blå, rosa/vit, enfärgat, rött, blått, grönt. Kommer inte ihåg riktigt men det här och några enstaka till. Nä, du behöver nog inget mer. :hellu:
Fanns det nåt orange nu?
Av Marine78
Nej tyvärr!
Av FiaLisa
annelie skrev:jag vill nog ha den blommiga *dreggel*
:iagree:

När ska jag hinna sy av allt tyg jag har köpt på sistone? :roll:
Användarens profilbild
Av He.ma
köpte fr tradera 2 olika blå/gul randiga och en grå hmm blå (tror jag de va) som ligger och väntar på att bli nåt fint och ikväll betalade jag in för 4 meter till :roll: så nu väntar jag på paket :D
Av FiaLisa
Jaha hörrni. Då kom det hem lite blommig trikå. Jag trodde att den var vit men till dotterns stora lycka var den RÅÅÅÅÅÅSA. :roll:

Vad ska jag sy av den? Jag skulle vilja utnyttja den blommiga bården till en kant längst ner på en tunika eller något men stretchen går åt fel håll eller vad man ska säga. Ge mig förslag på vad jag ska sy! :)
Av Marine78
Har fått hem två uuuunderbara paket idag. Ett med Tradera trikå och ett med velour. Velouren är härligast och det jag är mest nöjd med.
Vad gäller Traderatrikån visade sig ju den som jag trodde var blå/röd vara rosa/lila vilket jag inte alls har användning för. Så två meter till ingen nytta :-( men i övrigt var tygerna härliga!
Användarens profilbild
Av ernamalin
Marine78 skrev:Har fått hem två uuuunderbara paket idag. Ett med Tradera trikå och ett med velour. Velouren är härligast och det jag är mest nöjd med.
Vad gäller Traderatrikån visade sig ju den som jag trodde var blå/röd vara rosa/lila vilket jag inte alls har användning för. Så två meter till ingen nytta :-( men i övrigt var tygerna härliga!
MEN DU! den blev jag ju löjligt kär i, köper den gärna av dig om du vill bli av med den.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?