Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Anso skrev:Moooohaaaaa!Tyvärr så lägger hon inte ut mer på Tradera innan sommaren men de som redan har köpt kan säkert maila om de vill ha mer. Hmmm, ska jag be om att få provision???![]()
Det finns mer tyg! Fick just ett mail av henne att hon hade lite mer så jag slog till på några meter till......![]()
Marine78 skrev:Vet du vilka färger hon hade? Neeeeej, jag ska INTE ha mer (försöker intala mig själv det i alla fallRandigt!)
Anso skrev:Fanns det nåt orange nu?Marine78 skrev:Vet du vilka färger hon hade? Neeeeej, jag ska INTE ha mer (försöker intala mig själv det i alla fallRandigt!)
![]()
Lime/blått/mörkblått/rött, blått/blått, röd/blå eller om den ev. var cerise/blå, rosa/vit, enfärgat, rött, blått, grönt. Kommer inte ihåg riktigt men det här och några enstaka till. Nä, du behöver nog inget mer.
Marine78 skrev:Har fått hem två uuuunderbara paket idag. Ett med Tradera trikå och ett med velour. Velouren är härligast och det jag är mest nöjd med.MEN DU! den blev jag ju löjligt kär i, köper den gärna av dig om du vill bli av med den.
Vad gäller Traderatrikån visade sig ju den som jag trodde var blå/röd vara rosa/lila vilket jag inte alls har användning för. Så två meter till ingen nyttamen i övrigt var tygerna härliga!
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?