Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Suskiv
Vad ska jag köpa för sjal?

Har en Storkis Leo Marine 5,2 meter och den funkar perfekt till X-omslut. Klarar precis av att knyta på magen.

Vill ha en kortare och tunnare sjal till sommaren, men vet inte vilken. Vill kunna knyta Höft-X, dubbelt-X, ryggsäck och helst även X-omslut.

För X-omslut krävs nog en 4,6 m sjal, men den blir för lång till höft-X, den skulle fungera bra till ryggsäck och dubelt-X.
Till höft-X är nog en 3,6 m sjal bäst (kan inte knyta höft-X med bära barn), men den blir för kort för Dubbelt-X och troligtvis även för ryggsäck (vill knyta på magen.)

Så vad gör man? Köper två sjalar... det har jag inte råd med. :(

Såg att babyboden hade den gammla versionen av amazonas Brasil till bra pris. Hur lång blir den efter tvätt?
Av Celerona
har inte mätt min Brazil, men jag kan knyta
höft X, ryggsäck med och utan korsade band fram, tibetansk ryggsäck, dubbel X, och när agnes var mindre dubble Xomslut (knut på ryggen)

är ca 168lång väger runt 53 kg, stora höfter och bröst.. :oops:
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jag är bredare. 160 cm och 68 kg. :(
Av Celerona
ljög om min vikt..53 kilo var ju verkligen smalare än vad jag är..63 stämmer bättre med verkligeheten..
Användarens profilbild
Av Helena
3,6 är en rätt dum längd, jag har en Girasol som är 3,6 (och den har inte avsmalnande ändar), jätte bra till höft-x, men när jag knyter ryggsäck kan jag inte knyta på min mage, så då blir det under rumpan på Miles och det är inte så skönt och stabilt. Men egentligen skulle det gå bra med en kortare sjal än 3,6 till höft-x, det blir rätt långa ändar iallafall, fast om vi är ute och Miles har overall blir det inte så långa ändar.
Du får väl försöka vinna lite sjalar :D. Tävla hos Hoppediz och Didymos.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Helena skrev:Du får väl försöka vinna lite sjalar :D. Tävla hos Hoppediz och Didymos.
Försökt, men jag vinner inte :(
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?