Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sofiutane
ernamalin skrev:
sofiutane skrev:Det vet jag verkligen inte om jag vill byta bort, men det ligger ju bara.
Bild

VILL HA!!!
Det tar emot, men vad har du att erbjuda? Har kikat på dina billder o hittar inget som tilltalar mig. Det ska i så fall vara det multifärga´de trikåtyget. hur stort är det? det är velour, mudd o trikå jag är ute efter.
Användarens profilbild
Av ernamalin
sofiutane skrev:
ernamalin skrev:
sofiutane skrev:Det vet jag verkligen inte om jag vill byta bort, men det ligger ju bara.
Bild

VILL HA!!!
Det tar emot, men vad har du att erbjuda? Har kikat på dina billder o hittar inget som tilltalar mig. Det ska i så fall vara det multifärga´de trikåtyget. hur stort är det? det är velour, mudd o trikå jag är ute efter.
Det multirandiga trikåtyget är från de omtalade traderaauktionerna det är precis över metern långt och sytt i tub, tuben är ca 84 bred (och då är ju tyget dubbelt).
Har mer trikå, velour och mudd! är det några speciella färger du är ute efter?
Användarens profilbild
Av sofiutane
ernamalin skrev:
sofiutane skrev:
ernamalin skrev:
Bild

VILL HA!!!
Det multirandiga trikåtyget är från de omtalade traderaauktionerna det är precis över metern långt och sytt i tub, tuben är ca 84 bred (och då är ju tyget dubbelt).
Har mer trikå, velour och mudd! är det några speciella färger du är ute efter?
Allt är av intresse. Bara inte blå velour, det har jag. Du kan väl kika efter vad som finns.
Användarens profilbild
Av Kaja
florin skrev:Kaja: Är det brun flanell? I så fall vill jag ha!!!! Byte mot brunt tyg med vita hjärtan?
Taget!
Användarens profilbild
Av Kaja
sofiutane skrev:
florin skrev:
sofiutane skrev:Jag har det här tyget i 3 kappor plus två små-kappor (de ligger alla dubbelvikta på bilden). Är intresserad av mudd i alla de färger eller velour (ej blå). Nån??

Bild
Bild
Jag vill byta! Har mudd i diverse kulörer och velour!!!! maila mig så fixar jag bilder
Måste bara säga att då florin hoppade av bytet (hade redan tyget i sina högar :wink: ) så vill jag fortfarande byta om någon annan är intresserad.
Japp. Kolla i högen i mitt inlägg. En velour fanns med i alla fall...

//Kaja
Användarens profilbild
Av Sanfora
Intresserad av:
Kaja skrev: rosa stretchfrotté

Bild

//Kaja
jag köper gärna om jag inte har något du vill ha (har bild på sid 7 tror jag)
Användarens profilbild
Av Silverälva
[quote="ernamalin"]Mitt bidrag, OBS! florin har första tjing då hon har tyg jag vill ha :wink:

-florin, hoppas att det är något här som faller dig i smaken annars får du säga till så ska jag rota runt lite till, vill väldans gärna ha det där tyget :)

Det är väldigt varierade storlekar på tygerna, fråga gärna om det är något som intresserar så ska jag mäta.

Högst upp till vänster är mörkt lila tunnspårig manchester (babycord), det vita med blåbär mm är ett långt örngott, längst till höger med nalle puh är inte vitt utan en ljus gul, pippityget är ingen stor bit, till höger om pippi är ett frottétyg, underst ligger ett kraftigare men mjukt tyg som nog har varit gardin.
Bild

Längst till vänster är ett italienskt baddräktstyg med krabbor, sen två kraftiga IKEA tyger, under ligger ett rutigt tyg som jag tror varit till köksstolar, ett turkos/brunt tunnt tyg från Panduro, ett brunt tyg med blommor på från Finlayson AB Riikka collection 1980, ett multirandigt trikåtyg, ljusblå lakansväv med pirater och en gardin från IKEA (det vita med lila blommor på).
[quote]

Pippi, hur stor bit? Frotten också av intresse :)
Användarens profilbild
Av sofiutane
Kaja skrev:Nä. Nu lägger jag ner detta. Så fort jag hittar ett fint tyg så är det en viss Luleå-bo som skriker "tjing för den!" innan jag hinner göra något åt det. Jag gillar också äppplen... *surar lite*

Jaja. Här är det jag kan tänka mig att byta med. Jag är mest ute efter bomullstyger i enkla mönster just nu. Typ stora äpplen, eller hjärtan, eller sånt... Kanske 70-talslakan...

Jersey. Alla utom det längst upp till vänster är tunna och förhållandevis stumma för att vara trikå. Perfekt till byxor och scarves.

Bild

Randig velour, brun-beige velour, rosa stretchfrotté

Bild

Jag mäter bitarna om någon är intresserad, men ingen är under halvmetern i alla fall, många är uppåt 2 meter. Skulle det vara så du är sugen på tyget, men inte har något att byta med så säljer jag också...

//Kaja
Kan tänka mig det mönstrade jersey-tyget längst upp till vänster eller den lilarandiga velouren. Eller båda och pengar emellan. Hur stora är bitarna.
Användarens profilbild
Av ernamalin
mist skrev:Pippi, hur stor bit? Frotten också av intresse :)
Frottén kommer med all säkerhet åka till florin :wink: och Pippityget är ca 70*70cm med 2 "flärpar" på vardera ca 18*40cm.
Användarens profilbild
Av tinika
Hittade lite tyger jag med ifall någon är intresserad.....

Bild
Användarens profilbild
Av Kaja
ernamalin skrev:
Frottén kommer med all säkerhet åka till florin :wink: och Pippityget är ca 70*70cm med 2 "flärpar" på vardera ca 18*40cm.
Var sitter flärparna?? Antar att de sitter åt sidorna, om de då sitter i nederkant så är jag intresserad. Kolla i högen sidan 8. Eller önska...

//Kaja
Användarens profilbild
Av Sanfora
KAJA!
Jag läste slarvigt, trodde det rosa var velour... Jag hoppar över då, jag var bara intresserad av rosa velour...
Användarens profilbild
Av ernamalin
Kaja skrev:
ernamalin skrev:
Var sitter flärparna?? Antar att de sitter åt sidorna, om de då sitter i nederkant så är jag intresserad. Kolla i högen sidan 8. Eller önska...

//Kaja
En uppe och en nere på samma sida, e du mé?
Lite som en hästsko.
Användarens profilbild
Av Kaja
ernamalin skrev:
Kaja skrev:
ernamalin skrev:

//Kaja
Lite som en hästsko.
Japp. Då är jag med. Hittar du något som du vill byta med??
Användarens profilbild
Av ernamalin
Kaja skrev:
ernamalin skrev:
Kaja skrev:
ernamalin skrev:

//Kaja
Lite som en hästsko.
Japp. Då är jag med. Hittar du något som du vill byta med??
Jojomen, gillar såväl trikåtyget med hjärtan som rosa stretchfrotté och brun/beige velour :D
Har Pmat mist för att höra hur intresserad hon var bara, återkommer när jag vet.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 23

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?