Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Virriga familjen
Vad gör jag för fel då det alltid blir snett. Knyter dubbelt omslutet kyss och jag tycker att sonen hänger snett åt höger jämt. (Altså hans ben är längre ned på höger sida och han får formen som en makaron) Varför blir det så? Det är så himmla frustrerande. :? Har inte varit så tidigare så jag fattar inte vad som hänt. Är han för tung för sjalen (sino)? Han väger 7½kg. Fast det konstiga är att jag får till det ibland, men jag gör ju alltid på samma sätt..... :roll:
Användarens profilbild
Av GosKina
Åh, var du inte på sjalträffen idag, så kunde ju de som var där få se och visa hur du ska göra? Du får komma vid nästa tillfälle!

För mig blir det också snett ibland när jag knyter (helst på ryggen) och jag försöker hålla upp den sidan (skinkan) :-) lite högre medan jag drar i ändarna. Kan ju kanske vara så att barnet hänger lite åt det hållet och det kan ju komma nu när hon/han börjar röra sig mer...

Sinon ska inte vara för sladdrig än tycker jag...

Roligt med ännu en sjalare i Övik!
Av Virriga familjen
Nej, jag har inte hunnit med nån sjalträff ännu. :oops:

Men jag kom på att om jag knyter omslutet kryss så funkar det bra, fast då tycker jag att det blir obekvämt bak i svanken för mig. Får väl lov att dra mig iväg på nån sjalträff snart.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?