Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av elli
Apelsin skrev:
Summer skrev:Jag fick komplettera orden med Tabbys 2 meter, det innebär att frakten per meter blev 0,40kr billigare för oss andra. Antingen får jag ge tillbaka det senare eller så drar ni av det själva på det ni sätter in.

OBS. Jag tar inte fler efterbeställningar nu.
eller så tar du de 40öre för att du gör jobbet, det röstar jag för iaf.
De kan du gott behålla, tack för du orkat ordna detta!
Användarens profilbild
Av Summer
Jag kan meddela att alla har betalat snabbt. Mailade och frågade när jag ska betala och det ska jag göra då en faktura dyker upp. Tygerna har inte kommit än och skickas först i slutet av april.

Nu vet ni lika mycket som jag vet :D
Användarens profilbild
Av elli
Summer skrev:Jag kan meddela att alla har betalat snabbt. Mailade och frågade när jag ska betala och det ska jag göra då en faktura dyker upp. Tygerna har inte kommit än och skickas först i slutet av april.

Tack för uppdateringen :D
Användarens profilbild
Av erisara
elli skrev:
Summer skrev:Jag kan meddela att alla har betalat snabbt. Mailade och frågade när jag ska betala och det ska jag göra då en faktura dyker upp. Tygerna har inte kommit än och skickas först i slutet av april.

Tack för uppdateringen :D
:iagree: Du sköter det här väldigt proffsigt. Tack för all tid du lägger ner.
Användarens profilbild
Av Amaltea
Jag vill ha tyget nuuuuuuuuu ju :eld:
Bra att det är på gång!
Av Summer@work
Hugos mamma skrev:Jag vill ha tyget nuuuuuuuuu ju :eld:
Bra att det är på gång!
Ja visst känns det som det kommer dröja superlänge!!! Jag får ju inte ens betala henne för det... Sist betalade man då hon hade fått hem det och jag förstår det som att det blir samma nu.
Användarens profilbild
Av Sedum
Hejja Summer! :D
Funderade just på hur det gick med tyget! :-)
Skojjigt, då är det ju snart på g i alla fall!
Användarens profilbild
Av Summer
Känner att jag inte gjort så jättemycket ännu. Alla har betalat utan att jag behövt tjata :D (får jag berömma er lite där kanske! Känns inte så betungande att vara inköpare då allt flyter!) Men jag tackar för beröm och förtroende!
Användarens profilbild
Av Summer
Hej Allihopa!

Fakturan har kommit! Levarens tidigast v 16 av tyget.

Nu till det spännande!!! Priserna är annorlunda mot vad jag har tagit betalt...
Tyg med tryck 84kr/m
Tyg utan tryck 62,40kr/m
Frakt 300kr

Tyvärr äter den höjda frakten upp prissänkningen. Jag har samlat in 3388,60kr (typ, det är vad jag har sagt efter senaste justeringen att ni skulle betala totalt) och fakturan är på 3471kr (funderar på om jag har räknat fel någon stans eftersom det skiljer så mycket). Jag ska räkna om och återkommer på måndag eller tisdag med vad som ska betalas. Suck... Om någon vill dra sig ur så är det ok.
För att ni själva ska kunna räkna på det hela så har vi beställt 32mtyg och jag har slagit ut frakt på per meter tyg man har beställt.

Och ännu mer spännande är att det finns en färg till!
Enfärgat brunt!

Jag vill ha enfärgat brunt. Någon mer som vill ha enfärgat brunt???
Svara under helgen så mailar jag Jenny på måndag och ber att få lägga till det!
Någon som vill ha mer av något annat tyg???

-Anna, helt förvirrad över fakturan...
Användarens profilbild
Av Amaltea
:hellu:
Användarens profilbild
Av Summer
Apelsin skrev:Jag vill ha 4 meter enfärgat brunt. Minst, jag funderar och mäter i helgen men 4 meter är det minsta jag vill ha :eld:

Summer: jag tycker det är bra jobbat ändå, speciellt med tanke på att du är en gravidis. synd att de höjer tygpriset.
Är det flera som ska beställa brunt tycker jag gott vi kan slå ut underskottet på frakten på de som beställer brunt. Blir det i slutet några fler eller några färre kronor man betalar så dör säkert ingen av det, iaf inte jag.
Tyget kostar mindre men frakten är högre, så jag tycker inte borde bli så olika. Ska räkna på det under helgen..

Alltså jämför priser i TS och mail med dom i fakturan... Tyget är billigare, frakten är högre.
Användarens profilbild
Av Summer
Jag har fått PM om en ny som vill hänga på, jag vet inte hur det funkar och lägga till mer av alla tyger, men jag kan kolla upp. Allt är i alla fall upp och ned nu...
Så det är fritt fram att önska men jag kan absolut inte lova något om ytterligare tyger.
Av Nettan
Apelsin skrev: 2 extra metrar är alltid bra att ha 8)
FNISS :Hahaa:
Användarens profilbild
Av elli
Summer skrev:Hej Allihopa!

Fakturan har kommit! Levarens tidigast v 16 av tyget.

Nu till det spännande!!! Priserna är annorlunda mot vad jag har tagit betalt...
Tyg med tryck 84kr/m
Tyg utan tryck 62,40kr/m
Frakt 300kr

Tyvärr äter den höjda frakten upp prissänkningen. Jag har samlat in 3388,60kr (typ, det är vad jag har sagt efter senaste justeringen att ni skulle betala totalt) och fakturan är på 3471kr (funderar på om jag har räknat fel någon stans eftersom det skiljer så mycket). Jag ska räkna om och återkommer på måndag eller tisdag med vad som ska betalas. Suck... Om någon vill dra sig ur så är det ok.
För att ni själva ska kunna räkna på det hela så har vi beställt 32mtyg och jag har slagit ut frakt på per meter tyg man har beställt.

Och ännu mer spännande är att det finns en färg till!
Enfärgat brunt!

Jag vill ha enfärgat brunt. Någon mer som vill ha enfärgat brunt???
Svara under helgen så mailar jag Jenny på måndag och ber att få lägga till det!
Någon som vill ha mer av något annat tyg???

-Anna, helt förvirrad över fakturan...
Har några frågor?

Har räknat på de siffror du har skrivit här och jag får det inte till så mycket men jag har ju inte alla siffror, om du orkar svara på följande frågor så räknara jag gärna.

Är frakten 300:- totalt för 32 meter?

Hur många merter är tryckt och hur många är enfärgat?

Tack än en gång för att du fixar detta.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?