Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av miriel
diddeldi skrev:det såg hysteriskt roligt ut med en niomånaders sanna i i alla fall :lol:
Så här ser det ut på ryggen med ett ännu större barn, buret på ryggen. :roll: Såna selar är det vanligaste i Japan och används till STORA barn....

Bild
Användarens profilbild
Av amöba
Sannasmamma! Har du någon mailadress som jag kan skicka bilder till? Det blev förstås inga fantastiskt bra bilder... men i alla fall bildbevis på hur fartfyllt själva istoppandet av barnet var och hur lattjo det såg ut sen ;)

PM:a mig om du vill ha bilderna! Jag har ju fortfarande inte fixat någonstans att lägga upp bilder så jag kan länka in dem här...
Användarens profilbild
Av amöba
Sannasmamma! Har du någon mailadress som jag kan skicka bilder till? Det blev förstås inga fantastiskt bra bilder... men i alla fall bildbevis på hur fartfyllt själva istoppandet av barnet var och hur lattjo det såg ut sen ;)

PM:a mig om du vill ha bilderna! Jag har ju fortfarande inte fixat någonstans att lägga upp bilder så jag kan länka in dem här...
Användarens profilbild
Av Mi
Men den verkar ju inte ett dugg ergonomisk?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Clärchen skrev:Den vill jag haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Det ser ut som den onbuhimo som jag bars i när jag var liten! Får jag köpa den ;)
Aber natürlich :wink:
Användarens profilbild
Av Clärchen
Undrar om det kan vara min gamla ;) :?: Vet du vad den har för historia?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Clärchen skrev:Undrar om det kan vara min gamla ;) :?: Vet du vad den har för historia?
Den är från alingsås, inte dina trakter va? Den är vädigt fin och förskräckligt obekväm *värsta bilhandlarn*
Användarens profilbild
Av Clärchen
Nja Alingsås vet jag knappt var det är nånstans men den kanske har vandrat land och rike runt :lol:

Mina föräldrar var iaf väldigt nöjd med den men det är klart, hon visste väl inget annat :D
Användarens profilbild
Av Clärchen
Går huvudstödet att knäppa av och på? Jag är väldigt intresserad av den... Allvarligt, har du redan tröttnat på den kan jag ta över den!!!
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Clärchen skrev:Går huvudstödet att knäppa av och på? Jag är väldigt intresserad av den... Allvarligt, har du redan tröttnat på den kan jag ta över den!!!
Man kan ta loss huvud stödet ja! Du får den för inköpspris, 41 kronor. Frakt blir 22.
Användarens profilbild
Av Clärchen
Toppen! Jag har drömt om att jag skulle få tag på den här sortens sele! Den blir toppen till Elis dop, kommer matcha den bruna sammetskostymen finfint :)! PMar dig också!
Användarens profilbild
Av Pjoger
Den här hittade jag i mina föräldrars källare för ett par månader sedan.
Pjoger skrev:Bild

...fast jag tror att varken mina föräldrar eller jag tyckte att det var särskilt bekvämt... Mamma grävde fram den i källaren. Lite kul att se, faktiskt. Vi satt även i frottéhandduk på pappas rygg och i någon slags bärmes. Absolut inte alltid, utan mest när vi var ute i skogen. Annars var det 70-talsorange barnvagn som gällde.

Selen på bilden (bör ej förväxlas med shoppingkasse!) har som synes väldigt smala axelband, liksom den del som barnet sitter i. Banden sitter upptill, och går genom plastringar nedtill (syns inte på bilden, de sitter baktill), med lite fantasi kanske den kan gå som onbuhimo...

Josefin
[/quote]
Av ansve9
har en precis likandan mojäng någonstans i något skåp. Ska rota fram den och ge den ett försök igen. Gav upp förra gången, förstod nog inte hur den funkade :roll:
Användarens profilbild
Av Clärchen
Sannasmamma skrev:
Clärchen skrev:Går huvudstödet att knäppa av och på? Jag är väldigt intresserad av den... Allvarligt, har du redan tröttnat på den kan jag ta över den!!!
Man kan ta loss huvud stödet ja! Du får den för inköpspris, 41 kronor. Frakt blir 22.
Halloj! Har du ändrat dig?! ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?