Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Alla andra verkar ju kunna ha knuten på magen med sina 4,6 sjalar men jag kan inte få till det med 5,2 meters :( Jag vill ha en didy men hallå, storlek 8 :shock: Jag har mätt min ena hoppis och den är 5,5 om man mäter hela långsidan med spets och allt. Med den kan jag knyta med knuten på magen. Då kan jag ju inte köpa en storlek 7, den blir ju för kort. Hur himla fet är jag eller är ni magra?
Användarens profilbild
Av Jennelii
Men du hallå...du ser ju alldeles smal ut ju! Jag kan ungefär inte knyta nåt med sjalarna jag har just nu känns det som...eller jo det kan jag ju men inte det jag vill...men jag orkar bara inte med en superlång hoppiz igen, det är så fasligt mycket tyg...
Användarens profilbild
Av diddeldi
du kanske tycker att jag är smal, men jag får knyta i yttersta spetsarna på en hoppis 4,6 :shock:

jag tror att vi är kassa på att knyta tajt bara :wink:

magnus hälsar förresten att han också känner sig sehr gross und korpulent :P (om det tröstar dig alltså :wink: )
Användarens profilbild
Av Helena
Du kanske är smal men är bredaxlad eller har breda höfter, då kanske det går åt mer tyg. Jag kan inte knyta fram med en 4,6, med en 5,2 går det bra.
Användarens profilbild
Av Bina
Ehh... jag har för mig att vi sågs i somras vid Plikta och jag upplevde inte DIG som någon stor människa! (ja kroppsligt)

Jag fixar knuten på magen med 5,2 men inte mer...

Bild
knut på magen men inte mycket mer...

Bild
hmm här undrar jag... men mängden tyg säger mig att den borde vara knuten på magen...
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Ja, ähum... 5,2 funkar omslutet med knut på magen, men med Rebozon som var 5 m gick det inte... Min nya stork 4,1 kan jag inte ens göra dubbel-x med :oops: :oops: Men den är perfa till ryggsäckar och jag har kommit på känguruknytet på magen. Det är verkligen skönt att inte behöva ha så mycket tyg...

Men som sagt, du ser ju inte ett dugg stor ut. Jag har ju beställt en stl 6 :shock: :shock: Tänkte ha knuten på ryggen, det funkade med Bissas 6a.
Användarens profilbild
Av Clärchen
Kan nätt och jämnt knyta på magen med Easy 5.2 men då är det som sagt ingen svans ö h t. Det tycker jag är rätt skönt ;)
Användarens profilbild
Av Suskiv
Hurvida jag kan knyta på mage eller inte beror på hur tajt jag knyter. Jag fixar det med stork 5,2 och hoppis 4,6 (men det skiljer bara 20 cm mellan dem i längd) och så många fler har jag inte testat.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag tycker inte heller att jag är sååå tjock, ni är snälla :D Jag kanske inte knyter tillräckligt tajt, måste öva! Gillar inte att ha knuten på ryggen!
Användarens profilbild
Av AAaa
Älskling, det är inte magen det är brösten...
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
AAaa skrev:Älskling, det är inte magen det är brösten...
:lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
Sannasmamma skrev:...Gillar inte att ha knuten på ryggen!
jag kan inte heller knyta på magen med mina låååånga sjalar
men jag knyter i sidan (istället för på ryggen) och får då en kort svans
(som kan få hänga) och en lite längre som jag bara drar runt magen och
knölar in på andra sidan... en liten magvärmarsvans :lol:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag har ingen sjal där jag kan knyta på magen nu.
Men behöver inte heller knyta i ryggen. Utan låter den ena änden vara lite längre när jag knyter å så snor jag runt den ett halvt varv å sen så knyter jag i sidan i stället! Mycket bekvämt å så går det inte åt så mycket sjal! :lol:
Användarens profilbild
Av mammahappy
oops bidde 2 :oops:
Användarens profilbild
Av Clärchen
Tänkte också föreslå att det beror på överkroppen, inte magen. Själv har jag sångarbröstkorg och breda axlar... (fast fett finns det också men mest längre ner)

Sen har du ju en stor babis också som tar upp tyg ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?