Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Molla
.. denna: http://www.sleepingbaby.net/jan/Baby/FrankenKozy.htm
Har ingen vidare syvana men kan fa hjalp om det krisar till sig.
Eftersom jag har problem med axlarna tankte jag att denna kunde vara ett bra alternativ.
Har sett att det finns en beskrivning ba baranara.tk pa en sele med breda axlar ocksa, fast det verkar lite knepigt med spannen o grejer.... :roll: Eller inbillar jag mig bara??
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
Jag har sytt flera selar efter Tinas mönster och det är inte alls så krångligt som det kan verka. Hade bsolut ingen syvana innan och trodde aldrig jag skulle klara det men det gjorde jag!

Vill du inte ha spännen och remmar så är det bara att modifiera lite och göra långa axelband och midjeband så att de går att knyta istället. Så gjorde jag med min favoritsele och den används dagligen.

Lycka till!
Användarens profilbild
Av Veronica_E
Den där har jag sytt!
Den var väldigt enkel att sy, men jag gjorde bort mig och satte axelbanden där midjebanden ska vara och tvärtom så den blev uppochner :oops:
Det gör iofs inte så mycket, bara det att det inte blev någon rundning uppåt.

Tyvärr kan jag inte säga hur den är att bära med då dottern inte alls är pigg på att bäras på ryggen och jag e höggravid så på magen funkar inte heller :(
Det jag skulle ändra lite på är nog bredden på ryggdelen, tyckte den blev lite väl bred och vinkla inte ut axelbanden för mycket för då spänns inte ryggdelen åt om barnet när du knyter (hm, någon som förstår vad jag menar?)
Användarens profilbild
Av Molla
OK tack!
Jag har nog lite "mönsterfobi", tycker alltid att allt ser sa svart ut :lol: Veronica_E: förstod precis vad du menar efter en kort stunds fundering :wink: Synd att du inte kunnat prova den, hade varit kul att fa lite omdöme.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag har sytt en sele med breda, långa axelband som man knyter. Det var superenkelt. Jag har gjort en beskrivning på hur jag sydde om du vill ha :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
Knyttet & K skrev:Jag har sytt en sele med breda, långa axelband som man knyter. Det var superenkelt. Jag har gjort en beskrivning på hur jag sydde om du vill ha :D
Jag vill ha den. :)
Användarens profilbild
Av Molla
Ja, tack! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?