Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
sofiutane skrev:Det här ser spännande ut, Och fina färg kombinationer.
Fryle skrev:Haha, det var jag som fick en fantastiskt fin brödkorg i dessa underbara tyger!!!McMorrigan skrev:Efter att ha stått på näsan i tygbuntarna så har jag nu bestämt mig för att göra ngt av detta!Jag måste säga att även jag gärna vill få något av detta. Mest imponerad är jag av de två olika trådrullarna. Hos mig hade det bara funnits en brun tråd...![]()
Fast även om jag inte får McMorrigans alster är jag säker på att det blir något fint. Hittills är jag nöjd med alla mina byten, senast idag tänkte jag på det när jag använde trollmammas grytlappar.
zero.sara skrev:Tackzmurfan skrev:Idag kom det ett rååååååsa paket i brevlådan.
Jag gissar att jag fått det från Beckah82. Stämmer det?
Tack så mycket! Det var stora och bra fack i väskan så det där får bli min nya skolväska! Och jättebra med matchande pennfodral med. För det har jag inget. Tack igen!
Fina saker
McMorrigan skrev:Hi hi, nån mer som har spelat "Pettsson och Findus i trädgården"? Tänker på rösten på den där blå figuren i "hjälp oss att hitta hem"-spelet.esarina skrev:Jag blev nyss klar, ville avsluta helt och tog en sväng till brevlådan. Det kommer nog fram nånstans norr om här i övermorgon eller dagen efter det.Jag bor norr om dig!
Fryle skrev:Fryle skrev:Haha, det var jag som fick en fantastiskt fin brödkorg i dessa underbara tyger!!!McMorrigan skrev:Efter att ha stått på näsan i tygbuntarna så har jag nu bestämt mig för att göra ngt av detta!Jag måste säga att även jag gärna vill få något av detta. Mest imponerad är jag av de två olika trådrullarna. Hos mig hade det bara funnits en brun tråd...![]()
Fast även om jag inte får McMorrigans alster är jag säker på att det blir något fint. Hittills är jag nöjd med alla mina byten, senast idag tänkte jag på det när jag använde trollmammas grytlappar.
Just nu hittar jag inte kameran (?!) och kan därför inte lägga in bild på den. Om du har en bild, McMorrigan, får du gärna lägga in den.
Av samma anledning kan jag inte heller lägga in bild på det jag skickat till Knyttet, men det var roligt att du gillade mina alster. Jag hade ju en massa prestationsångest innan jag vågade anmäla mig...
Monia skrev:Jag har FÅTT!!!Kul att du gillade den! Något mönster har jag inte, mer än: dubbelt garn, virknål nr 4, fyra luftmaskor till en ring, åtta halvstolpar runt ringen, virka halvstolpar och öka ungefär åtta maskor per varv, inte ökningarna mitt över varandra (då blir det kantigt) 10 eller 11 varv med ökningar, 14 varv utan ökning, klart! Jag håller på med en 6-åringstorlek, men har inte fått till det bra än. Foto är överkurs för mig ännu.Igår låg en mycket fin virkad mössa i min brevlåda
TACK Annamamman den är superfin!!! Har inte hunnit prova på lilla hjärtat än men förstår att du blev tvungen att göra en kopia
Vilket jag också kommer att få göra..... storasyster kommer att bli jätteavis
(Har du möjligtvis ett mönster?)
McMorrigan skrev:Här kommer bild på vad Fryle fick av mig idag!Jättefin!!![]()
En bröd/fruktkorg i tyg. Fast man får ju förstås använda den till vad man vill!![]()
Jag tycker jag fick till det riktigt bra efter vad som stod på "önskelistan". Jag hade tänkt skicka ett smycke men det bidde en korg!
![]()
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?