Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Gummisnodden
Alltså är de meningen att man ska vika Sinon och få plats med den i väskan (som följer med)? HUR? :shock: :?
Användarens profilbild
Av jag71
Det är inget problem. Man viker den bara så där somd en var vikt från början! :lol: :lol: :lol: Nej alvarligt talat så var det inte så svårt att få ner den tyckte jag.
Användarens profilbild
Av Gummisnodden
Hmm undra om min väska har krympt i tvätten eller nåt..
Användarens profilbild
Av jazoo
Det är lite tajt, men viker man bara ordentligt är det inga problem att få ner den. Å andra sidan har jag inte använt väskan spec mycket heller.
Användarens profilbild
Av glis
Dessutom fastnade sjalen i kardborren om man inte passade sig, därför struntade jag i väskan till vardags. Nu ligger den i väskan och väntar på att syrran skall föda barn i augusti.
Användarens profilbild
Av Gummisnodden
jazoo skrev:Det är lite tajt, men viker man bara ordentligt är det inga problem att få ner den. Å andra sidan har jag inte använt väskan spec mycket heller.
"viker ordentligt" joru, lätt me en 10 meter lång tygbit (överdrev lite :wink: ) när man typ är utomhus eller i bilen eller nånstanns. Måste ha en säng för att vika en sjal fint! + att den gick ändå inte ner ju...?!

Ingen som har lust att mäta hur hög och framförallt lång sin väska är? Ifall de skulle vara så att min har krymt så ja vet de... :P
Användarens profilbild
Av Myrten
Gummisnodden skrev:Ingen som har lust att mäta hur hög och framförallt lång sin väska är? Ifall de skulle vara så att min har krymt så ja vet de... :P
Min väska, utan sjal i och med locket stängt, är ca. 19 x 23 cm. Jag tror att väskan aldrig är tvättad. Sjalen får precis plats i väskan.
Användarens profilbild
Av Gummisnodden
tack! mätte min å fick den till 17 x 21cm så något mindre då.
Användarens profilbild
Av telistant
:this: Jag har vikt min på mitten vid märket sen veckat ihop den stående.

Hållit i den längst upp vikt ner ca 40 cm, tagit tag i tyget där nedviket slutar och vikt åt andra hållet som ett dragspel blir det ungefär, och fortsatt till sjalen är slut, fyra fem vik. vik den på bredden en gång och sen på tre på längden så går den in i väskan lätt som en plätt :D

Om det nu gick att förstå :roll:

Nu väntar den på ny bäbis som vill åka då vår plutt som inte är så pluttig längre växt ur den
Användarens profilbild
Av Gurli
Jag läste Simon i stället för Sinon i rubriken och undrade just om det kommit något nytt. En bärväska. Bara att knöla in ungen och ge sig iväg.
Användarens profilbild
Av Gummisnodden
Gurli skrev:Jag läste Simon i stället för Sinon i rubriken och undrade just om det kommit något nytt. En bärväska. Bara att knöla in ungen och ge sig iväg.
ASG! :lol:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?