Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av acand
nevin skrev:Ursäkta ett jättekliv från trådämnet, men COOP har en symaskin för 995 spänn, och den har även overlock med i utbudet av sömmar :D
Detta är hämtat från en annan tråd - någon som köpt den maskinen?

Nöjd med den?

Jag har en gammal maskin från 60/70-tal någonting - sömmarna strular lite så om den andra är bra kanske man skulle slå till.
Av Emmiez
har coop en maskin för 995 med overlock :shock:
då e jag intresserad av vad dom som testat säger :)
Användarens profilbild
Av sofiutane
Är det inte en falsk overlock de menar då? Den sömmen brukar ju finnas med på de flesta nyare maskiner.
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
sofiutane skrev:Är det inte en falsk overlock de menar då? Den sömmen brukar ju finnas med på de flesta nyare maskiner.
Det brukar var "falsk overlock" dvs en söm som ser ut ungefär så här _ /_ /_ /_ /_ /_ /_ /_ /_ eller _I_I_I_I_I_I_I_I_I

I övrigt vet jag inget om maskinen, men rent generellt så brukar den typen av maskiner som säljs för runt det priset vara plastiga och med svag motor. Kvaliten på sömmarna kan också vara sisådär. De duger väl om man bara ska ha maskinen till att fålla gardiner osv, men jag skulle hellre lägga till lite pengar och satsa på en begagnad maskin av ett erkänt märke.

Vad har du har för symaskin i nuläget? Om sömmarna strular är det kanske dags att lämna in den på lite service :wink: Är det en bra maskin i grunden är det kanske bättre att du lägger pengarna på en service av befintliga maskinen. :roll:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?