Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag övar och övar på ryggknyt med Albert, men det vill sig bara inte!
Han tycker det är skitkul när man hivar upp honom på ryggen och sen ligger han där och drar i håret, försöker krypa och far runt åt alla håll medan jag svettas och försöker få till det hela... alltid med samma resultat - Albert hamnar alldeles snett och för långt ut från ryggen...
Hur tusan gör ni andra som har barn som inte snällt ligger stilla och väntar på att ni ska knyta klart??? :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
knyter ryggsäck snabbt :wink: , sen gör jag tibetanavslutet när han har lugnat sig lite (läs: när vi gått runt och gungat en stund :wink: ). omslutet på ryggen har jag inte lyckats med ännu med atlas :roll: . fast med en docka går det bra 8)

(atlas är känd för att vara lite vildare än standardbebisen :wink: )
Användarens profilbild
Av Linnea
nu är Lova ganska lugn när jag knyter, väntar stilla tills allt är klart! Men det var värre i början, då satte jag henne på sjalen på soffan och knöt över bröstet först innan jag ställde mig upp, då var hon redan fast liksom och det är ju lätt att hoppa upp henne högre om det behövs!

Lova vill INTE ha tyg över armarna, slipper hon det är hon lugn :)
Användarens profilbild
Av Linnea
hmmm är det baara jag som tycker att magknyt är knepigare än ryggknyt :?
har liksom aldrig sett nån här med magknyt knas :wink:
Användarens profilbild
Av mojsan
Linnea skrev:hmmm är det baara jag som tycker att magknyt är knepigare än ryggknyt :?
har liksom aldrig sett nån här med magknyt knas :wink:
...du är inte ensam, jag tycker det är lättare med ryggknyt än magknyt. Tycker det blir så mycket barnhuvud/bröst/byxlinning/skärp/jacktrassel vid magknyt. Men när bella är sjuk är det bra.
Användarens profilbild
Av Josefin
Samma här, ivan tycker att ryggen är bästa platsen att rulla runt på, o man ser ju så bra därifrån, så man vill ju vända sig åt alla möjliga roliga håll GENAST! Så jag kör också sofftricket, sätter honom på sjalen och lyfter upp sjalen över axlarna, lyfter upp o sätter honom rätt. Det funkar bra så länge, senare kanske han blir lättare att ha att göra med på ryggen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?