Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av milimani
Men va fin!
Användarens profilbild
Av äpplebus
Oj, det var en fin overall. Gillar färgkombinationen. :tumsup:
Av eamane
Jättefin!
Användarens profilbild
Av Lycke
Men jisses... Alldeles, alldeles underbar!
Användarens profilbild
Av kajsisen
såååååå fiiiiiiin .. vill ochså kunna sy
Av Emmiez
Jättefin :-)

du skrev att du har tagit den från barnkläder boken, vilket mönster är det? finns det overall med muddar i den boken? jag gjorde den där nalleoverallen, men den e ju kanonstor i ärmar o ben, men man kanske kan sy fast muddar så blir den ju lite mindre :-)
Av maya
Bara såå gullig!! :tumsup:
Användarens profilbild
Av 4ungar
så söt :heart:
Användarens profilbild
Av lotti
Emmiez skrev:Jättefin :-)

du skrev att du har tagit den från barnkläder boken, vilket mönster är det? finns det overall med muddar i den boken? jag gjorde den där nalleoverallen, men den e ju kanonstor i ärmar o ben, men man kanske kan sy fast muddar så blir den ju lite mindre :-)
Jag utgick från den röda vinteroverallen med gul tofs, Den var ju egentligen tänkt som fodrad med något varmt i mitten men jag hoppade över det och fodrade bara med ett tunt tyg!

Det går alldels sägert bra att bara sy på muddar på din.....gör oxå att den känns lite mindre i storleken!! :D
Användarens profilbild
Av sacha42
superfin, vad duktig du är :D
Av Emmiez
lotti skrev:
Emmiez skrev:Jättefin :-)

Jag utgick från den röda vinteroverallen med gul tofs, Den var ju egentligen tänkt som fodrad med något varmt i mitten men jag hoppade över det och fodrade bara med ett tunt tyg!

Det går alldels sägert bra att bara sy på muddar på din.....gör oxå att den känns lite mindre i storleken!! :D
Låter bra det :)
Användarens profilbild
Av sol
Vilken fin. Vad duktig du är. :D
Användarens profilbild
Av lotti
Lagt till livebild i TS :wink:
Användarens profilbild
Av Helma
Åh vad fin den är, hon ser ut att ha det riktigt gosigt där inne :heart:
Av Tigerlilja
Vilket underbart kit - overallen & lillasyster! :heart:

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?