- mån apr 14, 2008 11:23
Har ju burit Alexnader fram och tillbaka till Elins dagis i 2 månader nu. Idag frågade en mamma med 3 barn hur länge jag tänkt bära honom. "Ja, tills han inte vill längre" svarade jag och la till att jag fortfarande bär Elin ibland. Hon blev verkligen impad och sa att hon funderat på att prova sjal till sin yngsta som börjar bli lite för lång för Babybjörnen (han är 11 månader och både lång och tung, jag är grymt impad att hon överhuvud taget orkar bära i den...).
Så berättade jag att vi även har en sele som vi bär Elin i (Ergon) och då blev hon väldigt nyfiken. Så nu ska jag ta med den när vi hämtar barnen och säga att hon kan låna hem och prova den. Hoppas hon gillar den! Ska såklart hänvisa till instruktionerna på SB
Sen kom en annan mamma fram och sa att "den där "selen" (hoppen Havanna...) du har bebisen i är verkligen smart!"
Sjal är smart
Så berättade jag att vi även har en sele som vi bär Elin i (Ergon) och då blev hon väldigt nyfiken. Så nu ska jag ta med den när vi hämtar barnen och säga att hon kan låna hem och prova den. Hoppas hon gillar den! Ska såklart hänvisa till instruktionerna på SB

Sen kom en annan mamma fram och sa att "den där "selen" (hoppen Havanna...) du har bebisen i är verkligen smart!"
Sjal är smart

Mina underbaringar:
Storskrutt 0608
Skorpan 0802