Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Beckah82 skrev:Jag försöker tänka på att jag ju kommer bli supernöjd och glad över vad som helst så jag får helt enkelt försöka tro på att de jag skickar till tänker likadant så jag kan slappna av lite :-)
Tror du slagit huvudet på spiken min vän! 8)
Av Annamamman
CrazyMagpie skrev:
Annamamman skrev:Jag är klar, men blir osäker på hur jag gör nu. Ska jag berätta vem det är ifrån, eller hur brukar ni göra?
Man kan nog göra som man vill - jag har alltid talat om vem som skickat det, och de jag fått av har också avslöjat sig! :D
Nu har jag gjort klart paketet, och skrev vem det var från. Jag är jättenyfiken på vem som skickar till mig också! Nu är det bara själva turen till postlådan kvar. M har provat en kopia av min projekt idag. Fungerade bra!
Användarens profilbild
Av Camilla74
McMorrigan skrev:Efter att ha stått på näsan i tygbuntarna så har jag nu bestämt mig för att göra ngt av detta! :D

Bild
Jag håller tummarna för att det (vad det nu blir) dimper ner hos mig. :lol:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Annamamman skrev:
CrazyMagpie skrev:
Annamamman skrev:Jag är klar, men blir osäker på hur jag gör nu. Ska jag berätta vem det är ifrån, eller hur brukar ni göra?
Man kan nog göra som man vill - jag har alltid talat om vem som skickat det, och de jag fått av har också avslöjat sig! :D
Nu har jag gjort klart paketet, och skrev vem det var från. Jag är jättenyfiken på vem som skickar till mig också! Nu är det bara själva turen till postlådan kvar. M har provat en kopia av min projekt idag. Fungerade bra!
:vågen: Härligt!

Själv tar jag mig en liten paus från pysslandet just nu... ansökan inför hösten, grupparbete och tenta - SAMMA vecka! :shock: :siishah:
Användarens profilbild
Av Amiechan
Jag har sytt hela förmiddagen! 8)

Tygbitar överallt, knappnålar och trådstumpar, ett strykjärn ständigt igång och jag börjar allt bli lite trött i ryggen eftersom jag aldrig lär mig att sitta bra när det är pilligt...
Av Annamamman
Amiechan Ej sänt- Fått
Annamamman Sänt- Ej fått
Aneeha Ej sänt- Ej fått
Anna Ej sänt- Ej fått
Annika80 Ej sänt- Ej fått
Beckah82 Ej sänt- Ej fått
Binaem (fd.Birka27) Ej sänt- Ej fått
Camilla74 Sänt- Ej fått
Carina80 Ej sänt- Ej fått
corona Ej sänt- Ej fått
CrazyMagpie Ej sänt- Ej fått
Elina Ej sänt- Ej fått
ernamalin Ej sänt- Ej fått
esarina Ej sänt- Ej fått
Fryle Ej sänt- Ej fått
Hello Ej sänt- Ej fått
joelragnar Ej sänt- Ej fått
Josefina Ej sänt- Ej fått
jordbarn Ej sänt- Ej fått
Knyttet & K Ej sänt- Ej fått
lotti Ej sänt- Ej fått
Maerion Ej sänt- Fått
Maddemoa sänt- Ej fått
Marine78 Ej sänt- Ej fått
McMorrigan Ej sänt- Ej fått
Monia Ej sänt- Ej fått
Neavida Ej sänt- Ej fått
Safireee Ej sänt- Ej fått
Sia Ej sänt- Ej fått
sirisirius Ej sänt- Ej fått
Smultronbarn Ej sänt- Ej fått
sofiutane Ej sänt- Ej fått
Stream Ej sänt- Ej fått
zmurfan Ej sänt- Ej fått
zandrama Ej sänt- Ej fått
zero.sara Sänt- Ej fått
zingo Ej sänt- Ej fått
verreEj sänt- Ej fått
Användarens profilbild
Av Amiechan
Nu har jag tagit mig för att lägga in bilden på mitt byte! :D

Bild

Bilden är klickbar för lite större version...
Användarens profilbild
Av Beckah82
Amiechan skrev:Nu har jag tagit mig för att lägga in bilden på mitt byte! :D

Bild

Bilden är klickbar för lite större version...
Det var en vetevärmare va? :-) härlig.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Hörrni tjejer nu ger ni mig prestationsångest ju! :shock: Snyggt tyg är inte alltid lika med snyggt resultat! :wink:

En av er som har skrivit kommer att få mitt paket...... :floet2: :lol:

Hur gör ni andra? Ska vi visa innan vi skickar? Tänkte lägga upp kort på den färdiga grejen men ångrade mig. 8)
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jag väntade med att visa tills den jag skickat till fått paketet. Mest för att jag gillar överraskningar åt båda håll (både att få och att ge) :D
Användarens profilbild
Av Beckah82
McMorrigan skrev:Hörrni tjejer nu ger ni mig prestationsångest ju! :shock: Snyggt tyg är inte alltid lika med snyggt resultat! :wink:

En av er som har skrivit kommer att få mitt paket...... :floet2: :lol:

Hur gör ni andra? Ska vi visa innan vi skickar? Tänkte lägga upp kort på den färdiga grejen men ångrade mig. 8)
Men asså... med det där materialet så behöver du inte göra allt hah! Skulle kunna skickas som visat på bilden jue! ;-) så du kan göra vad som helst så blir det ändå hur bra som helst! :-D

Jag ska inte visa mitt innan :-) det är packat nu och skickas med lite tur imorgon :-) så min mottagare kpommer iaf få denna veckan och sen ska jag visa fotona jag tagit :-)
Av Sia
Jag vill INTE se på internet dagen före jag får det i lådan, så den som ska skicka till mig får hålla sig isåfall :wink:
Överaskningen och spänningen är ju halva presenten (minst!).
Användarens profilbild
Av zero.sara
Sia skrev:Jag vill INTE se på internet dagen före jag får det i lådan, så den som ska skicka till mig får hålla sig isåfall :wink:
:iagree: 8)
Användarens profilbild
Av Safireee
Sia skrev:Jag vill INTE se på internet dagen före jag får det i lådan, så den som ska skicka till mig får hålla sig isåfall :wink:
Samma med mig!!
Användarens profilbild
Av zmurfan
:hopmad: :hopmad:
Sluta skriv i den här tråden!
Jag får massa prestationsångest! Jag har inte möjlighet att börja förrän efter imorrn när provet är skrivet.

Tysta nu!
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 50

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?